Beoordeeld op 3 september 2019 via mobiele applicatie

Bij binnenkomst denk je dat je in een enorm groot hotel aankomt. Maar tijdens het verblijf merk je daar weinig van. Het personeel is super vriendelijk. De grote tuin is aangenaam en het zwembad fantastisch. Het ontbijtbuffet is enorm. Nooit zo veel lekkers gezien. De kamer was eenvoudig, maar schoon en netjes. We komen hier zeker nog eens terug.

Datum van verblijf: augustus 2019
Miorelli, Responsabile relazioni con la clientela van Astoria Park Hotel SPA Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Dear Mars70,
thank you very much for your nice review which we appreciate a lot. We hope to see you soon back as our guests in our hotel.
Kind regards,

Beoordeeld op 13 augustus 2019

Wij komen hier al voor de vierde keer en ieder jaar is het beter. Dit jaar met familie waaronder een kleinkind. Het diner is gevarieerd en van goede kwaliteit. Het personeel en de service is van hoog niveau.

Datum van verblijf: augustus 2019
Miorelli, Responsabile relazioni con la clientela van Astoria Park Hotel SPA Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 augustus 2019

Dear Roland P,
thank you very much for your positive feedback. You became a regular guest and we are glad that you return every year.
Warm regards,

Beoordeeld op 22 november 2018 via mobiele applicatie

Een geweldige vakantie gehad met onze zoon van 2,5 jr.
Propere verzorgde en ruime kamer, hotel zelf is ook zeer goed onderhouden,.. het ontbijtbuffet heeft werkelijk alles: eitjes, diverse broden, spek, pannenkoeken, zoet,.. maar ook de gezonde trends: granola, yoghurt, slowjuicer voor je eigen sap,.. bij half-pension kan je in het restaurant keuze maken uit menu. Een woord voor deze gerechten: subliem, verfijnd.
Zwembad is ruim genoeg, voldoende ligplaatsen en Zoniet toveren ze zetels tevoorschijn.
Wij waren aangenaam verrast van dit hotel en overwegen om komende zomer terug te gaan!

Datum van verblijf: juli 2018
Miorelli, Responsabile relazioni con la clientela van Astoria Park Hotel SPA Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 november 2018

Dear vdhjam,
thank you very much for your feedback and the compliments.
See you back soon,
kind regards,

Beoordeeld op 1 oktober 2018

Astoria Park Hotel is de perfecte uitvalsbasis voor wie de regio rond het Gardameer wil bezoeken: propere kamers, een gezellige bar, een uitstekend restaurant met een uitgebreid ontbijt en heerlijk avondeten, een groot zwembad, …

De ligging nabij het historisch centrum van Riva del Garda is perfect voor wie ’s avonds nog graag de benen strekt.

Datum van verblijf: september 2018
Miorelli, Responsabile relazioni con la clientela van Astoria Park Hotel SPA Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 oktober 2018

Dear VAMatthias,
thank you very much for your feedback which is very much appreciated. We hope to see you again.
Kind regards,

Beoordeeld op 9 augustus 2018 via mobiele applicatie

Dat mijn echtgenote nu al van plan is om volgend jaar onze vakantie terug te boeken in dit hotel, zegt veel. Een prachtig hotel met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Van het balie-, schoonmaak-, zwembad- tot restaurantpersoneel, allemaal krijgen ze van ons een dikke plus. Zeer uitgebreid ontbijt en een zeer lekker gevarieerd avondeten. Echt een top hotel!

Datum van verblijf: augustus 2018
Miorelli, Responsabile relazioni con la clientela van Astoria Park Hotel SPA Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 augustus 2018

Dear dirkjak0bs1,
your review is very much appreciated, thank you.
I hope we can make it up to you the next time you stay with us.
Kindly,