“Uitstekend!”

Ristorante Pizzeria Leon d'Oro
Geclassificeerd als nr. 18 van 161 Restaurants in Riva Del Garda
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Romantisch, Grote groepen, Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Bezorgen, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij komen hier al heel wat jaren. Het eten is uitstekend en de bediening is heel goed en vriendelijk. En de gastvrijheid van Sandra en Luca is geweldig!

Silvia P, Responsabile relazioni pubbliche van Ristorante Pizzeria Leon d'Oro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 juni 2018

Dear Astrid,
thank you so much for the wonderful words of this review and for your lovely visits during your stay in Riva del Garda.
We are really glad to read that our service and dishes once again met your expectations. We all hope to see you again in the near future! Best Regards

13 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed restaurant met een prima prijs/kwaliteit verhouding. La 'mama' ontvangt je op slippers en bloemetjesschort Italiaanser wordt het niet. Heerlijk eten en goede service met een lach en humor. Gewoon doen kan niet verkeerd gaan

9 augustus 2017 beoordeeld

Goede sfeer, heerlijk eten. goede bediening en die Mama helpt de gasten zich thuis te voelen.
Populair? ja zeer !

21 juli 2017 beoordeeld

Jammer dat we dit restaurant niet eerder ontdekt hadden. Een uitgebreide kaart met voor ieder wat wils, zeer lekkere gerechten (oa de risotto met zwarte truffel in een kaasmandje is een echte aanrader). De bediening is vlot en vriendelijk. Op zondagmiddag ook een aantal locals gespot in deze zaak, wat zeker een goed teken is in het o zo druk toeristische Riva.
Zeker eens naaroe gaan!

30 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker en gezellig tafelen. De pasta met sardientjes was voortreffelijk. Ook de pizza was goed. De Italiaanse mama hield op haar stoffen pantoffels een oogje in het zeil.

Reizigers die Ristorante Pizzeria Leon d'Oro bekeken, bekeken ook

Riva Del Garda, Trento
Riva Del Garda, Trento

In Ristorante Pizzeria Leon d'Oro geweest? Deel je ervaringen!