Hotel Lungomare(Riccione)
Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 228 per nacht.

Alexandra Plaza(Riccione)
Gratis annuleren tot 23/07
Boek nu, betaal bij aankomst
  • Gratis parkeren
Atlantic Hotel Riccione(Riccione)
Besparingsmelding! 24% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 24% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 288 per nacht.

Hotel Dory(Riccione)
  • Gratis parkeren
Hotel Nizza(Riccione)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 25/07
Boek nu, betaal bij aankomst
  • Aan het strand
Besparingsmelding! 28% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 28% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 90 per nacht.

Zie aanbieding
Hotel De la Ville(Riccione)
Besparingsmelding! 34% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 34% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 196 per nacht.

Hotel Augustus Riccione(Riccione)(Heel veel waar voor je geld!)
Official Site
Hotel Love Boat(Riccione)
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 150 per nacht.

29 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi modern en goed ingericht hotel! Heerlijk ontbijt buffet met alles er op en eraan! Dat is wel eens anders in Italie. Alles is op loopafstand. Strand en restaurants zijn dichtbij. Veel keuze wat betreft eten en drinken. Prima locatie voor een zakelijk verblijf. Leuk dakterras met uitzicht op zee.
Bezoekje waard!!

Verbleef: mei 2016, reisde voor zaken
25 maart 2015 beoordeeld

Dit is een tophotel! Wij kozen voor de formule "all-in" dwz maaltijden, alle dranken, spa, strandstoelen, kranten, parking, transfers etc. inclusief. De keuken in buffetformule levert elke dag in nieuwe variaties een uitgebreide keuze van culinaire toppers. Prachtig terras, knap zwembad met jacuzzi, het vriendelijk personeel en de vele activiteiten ook voor kinderen bezorgen je een prachtvakantie!

Kamertip: Dit hotel is bijna volledig vernieuwd. Je kiest best voor de erg luxueuze vernieuwde kamers
  • Verbleef: juli 2014, reisde met een partner
1 september 2013 beoordeeld

Erg genoten van deze vakantie met kinderen van 4 en 6.
Zeer gezellig klein hotel met supervriendelijk personeel.
Eten was goed, restaurant was soms wel een beetje druk maar zeker niet storend.
Niets is teveel gevraagd in het hotel. Onze kamer was wel wat ouder maar heel proper.
Alles is vlakbij het hotel zee,winkels kermis enz. Wij komen zeker nog eens terug.
Ook ondergronds afgesloten parking voor de wagen is voorzien.
Riccionne is een superlocatie als je van shoppen houdt, alle winkels open tot 24h!
Dit is een superhotel voor iedereen die niet in grote hotels wil logeren met van die vreetschuren.Voor ons was het een van onze beste vakanties ooit.

Kamertip: vraag een vernieuwde kamer, op een hoge verdieping zee heb je altijd lateraal zeezicht
  • Verbleef: augustus 2013, reisde met familie
15 juli 2013 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de 3e keer hier geweest en nu in de Honeysuite!!! Je kan het niet beter treffen. Met 5 personen en alle ruimte en comfort!!! Wel een luxe probleem, er is geen ander hotel waar je je zo thuis voelt!! Select is super!!!

• Verbleef: juli 2013
5 augustus 2010 beoordeeld

We verbleven een week in hotel select in de maand juli. De jaren ervoor zaten we in andere hotels in riccione maar dit jaar kozen we voor select op basis van de positieve commentaren hier bij tripadvisor. En, zonder aarzelen, kunnen we ons gewoon hier bij aansluiten.Vooral de vriendelijkheid van het personeel en het managemen is een prettige ervaring. Ook aan het interieur, het zwembad, hoe men de spaarzame ruimte heeft benut voel je dat dit hotel een ziel heeft .
Na riccione zijn we nog doorgereden naar venetie en oostenrijk, maar voor volgend jaar boeken we gewoon 2 weken in hotel select. Misschien één negatief punt...het eten was gewoon te lekker en aangezien we vol pension hadden, toch een beetje bijgekomen.

• Verbleef: juli 2010, reisde met familie