Beoordeeld op 2 september 2016

Vorig jaar verbleven wij een weekje in fietshotel dory. Het was in één woord geweldig. Leuke tochten met de fiets. Perfecte begeleiding. Aangenaam verblijf in het hotel met lekker eten, animatie en super vriendelijk personeel. Ook de baas des huizes was strrds paraat om ons te helpen. Zeer goede fietsen om te huren. Kortom zeker een 5/5 waard. Binnen 14 dagen komen we terug

Datum van verblijf: oktober 2015
Beoordeeld op 30 september 2015

Voor de eerste keer en hotel dory en het was super! Vriendelijk personeel,lekker eten, ruime kamer, toffe begeleide fietstochten! Kort omschreven! Gewoon De Max! Volgend jaar zeker terug!!!En we vertellen het door....

Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 28 september 2015

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Aanrader voor de wielertoerist die naast fietsen ook nog wil genieten van de geneugden van het leven. Hoteluitbater zorgt voor de ludieke noot en de ontspaning.

Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 25 juni 2013

zeer goede ontvangst, goede keuken, kamers zijn goed,de fietstochten en de begeleiding zijn super, zeer vriendelijk personeel en zeker de patron, Stefano is altijd sympathiek.
We gingen reeds 2maal en gaan zeker nog dikwijls terug

Datum van verblijf: oktober 2012
Beoordeeld op 24 juni 2013

Ideaal hotel voor een fietsvakantie. Heel gezellige sfeer. Animatie zonder storend ervaren. Eten gevarieerd en pastabuffet na de goed geörganiseerde ritten. Nette en complete wellness infrastructuur. Ruime en nette kamer. Prima prijs-kwaliteit verhouding.

Kamertip: De kamers in de annex aan de overkant van de straat zijn ruimer en rustiger
Datum van verblijf: maart 2013
  • Reistype: Reisde alleen