“Fantastisch”

Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

2 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Fantastisch”
Beoordeeld op 3 november 2020 voor een verblijf in juli 2020
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Geweldige accommodatie! Wat hebben we heerlijke dagen gehad. Super lieve eigenaresses, Marila en haar moeder. Erg zorgzaam. Heerlijk zwembad en prachtig appartement! Ze zijn nog bezig om het verder uit te breiden. Wij denken er nog vaak aan terug! Hopen er nog weer te komen.

Datum van verblijf: juli 2020
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
2 jan 2021
Dear Alice,
you were the first best guests we could ask for.
Looking forward to see you soon.

Hugs and Kisses
Marila & Danila
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren
Vertrouwd door reizigers
Je gratis vermelding instellen
US$USD
Nederland
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.