“Hele slechte spagetti”

Geclassificeerd als nr. 82 van 428 Restaurants in Ragusa
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt niet lekkere taglioni met ansjovis. Volledig geen smaak, ongezouten, geen kruiden helemaal smakeloos.
Sla deze tent over.

Datum van bezoek: september 2019

1 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Pizza en ravioli gegeten. Was lekker. Goede bediening. Mooi interieur - strak. Muziek was wat mij betreft te suf. Lift muziek.

Datum van bezoek: mei 2019
15 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten op een vrijdagmiddag! Leuke plek en per toeval streken we er eigenlijk neer. Een hippe tent maar heel lekker eten! Zowel de pasta als de pizza waren beiden heel goed.
Behulpzame ober! Sprak zeer goed Engels en bood ons aan om te helpen met de keuzes die we maakte. Ook een glas wijn deed hij een stapje harder voor en ging opzoek naar iets passends. Kost iets meer dan dat je in Italië gewend bent maar in
Nederland ben je het dubbele kwijt! Het is het zeker waard!

Datum van bezoek: september 2018
10 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is even geleden dat ik een goede gazpacho trof. Hier kon ik er weer eens van genieten. Heerlijk. Ook de pizza is prima. Dit alles op een gezellig terras met attente bediening.

Datum van bezoek: september 2018
14 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een prachtige locatie ad kerk - mooi modern ingericht restaurant - heel vriendelijke bediening - vlotte snelheid - lekkere wijn en bier - eten ok - niet een hoogvlieger maar zeker wel in orde en prijs/kwaliteit ok - het was er id avond aangenaam vertoeven !

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Mad Magazzini Donnafugata bekeken, bekeken ook

Ragusa, Province of Ragusa

Ragusa, Province of Ragusa

In Mad Magazzini Donnafugata geweest? Deel je ervaringen!