“Onpersoonlijk hotel = absoluut geen vakantiehotel”
Beoordeling van Villa Carlotta Hotel

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
Villa Carlotta Hotel
Beoordeeld als nr. 23 van 37 hotels in Ragusa
25 juni 2017 beoordeeld

Onthaal was zeer onpersoonlijk en onvriendelijk. Dit hotel is gericht op zakenmensen en niet voor toeristen.
- Onze kamer vertoonde enorm veel vochtvlekken op de muren waardoor er een zeer onaangename vochtgeur in de kamer hing.
- Handdoeken in de badkamer waren aanzienlijk versleten en roken niet aangenaam.
- Zwembad was vuil.
- Geen bar aanwezig, je dient een drankje te vragen aan de onthaalbediende. Als je dan naar de drankenkaart vroeg kreeg je als antwoord ; sorry dat hebben we niet.
- Ontbijt = niks warm aanwezig zelfs geen enkele vorm van een eitje. Vuile glazen aan de fruitsappen, 1 dame die instaat voor het ontbijt was absoluut niet vriendelijk.
- Tijdens ons verblijf kwam er lokale jeugd van het zwembad en andere faciliteiten van het hotel (ping pong) gebruik maken.
- In de omgeving van het hotel (lelijke en onverzorgde buurt) valt echt niets te beleven.
Dit hotel was absoluut een tegenvaller op alle vlakken tijdens onze rondreis door Sicilië

Kamertip: Vraag zeker naar een kamer zonder vochtprobleem.
  • Verbleef: Juni, 2017, reisde met een partner
Schrijf een beoordeling

18 mei 2017 beoordeeld

Villa Carlotta heeft alles om perfect te zijn: mooie, ruime kamers, een prachtig zwembad en een voortreffelijk restaurant. Supervriendelijk personeel.... Een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.
Maar jammer genoeg heeft het geen ziel. Het is niet fijn om quasi alleen in dit hotel te verblijven en te eten. Niet geschikt dus voor gezellige familievakanties maar perfect voor koppels die de regio verkennen

• Verbleef: Mei, 2017, reisde met een partner
19 september 2015 beoordeeld

Villa Carlotta Ragusa : de junor suites hebben een verdieping, maar de airco staat beneden en de slaapkamer is boven , dus geen airco !!!!!! niet te doen, het was buiten meer dan 30°. Ook geen gelegenheid om buiten te eten !
Het restaurant heeft 1 michelin-ster en is inderdaad zeer goed en ook zeer duur.
Personeel zeer vriendelijk !!!! En in septemer ben je er quasi " alleen ". Ook de bar stelt niets voor, één toog en één kleine ronde tafel.

Kamertip: Opgelet suites hebben één verdieping maar airco staat beneden en bed boven !!
  • Verbleef: September, 2015, reisde met een partner
30 juli 2015 beoordeeld

Top restaurant, goede kamers, aangenaam zwembad. Alleen de ligging is wat "raar", in een buitenwijk van Ragussa, maar dan buitenwijk in zijn negatieve betekenis: vies en vuil. Echter eens op het domein valt dit minpuntje weg, en word je gecharmeerd door de faciliteiten van het hotel, en de behulpzaamheid van het personeel.

Verbleef: Juli, 2015
29 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Prijs kwaliteit zeker goed. Het personeel doet bijna te goed hun best om het je naar je zin te maken. In deze periode verrassend weinig hotelgasten, wat het wat saai maakt.
Hebben gegeten in het 1ster restaurant, maar dit was voor mij een teleurstelling. Het ontbijt is op het eerste gezicht standaard, maar de vraag om een eitje wordt meteen en met een superglimlach geleverd.
De bedden zijn voor mij super, heerlijk geslapen. Ook de kamers zijn mooi en modern ingericht.
Tijdens ons verblijf waren er 2 dames aan de receptie, de ene sprak inderdaad bijna alleen Italiaans, maar was erg behulpzaam, ook omdat wij een beetje Italiaans spreken, erg vriendelijke dame. De andere dame sprak goed Engelsen was SUPER vriendelijk, gaf erg goede tips. Voor ons was dit het tofste hotel van onze rondreis.

Verbleef: Juni, 2015, reisde met een partner
10 juli 2014 beoordeeld

ik had er meer van verwacht , vind niet dat dit in de brochure Caractere thuishoort , bevindt zich in een buitenwijk waar niets aantrekkelijk aan is , restaurant goed maar ook niet uitzonderlijk om een Michelinster te verantwoorden .
Weer een bruiloft bij het zwembad , hadden kamer juist ernaast , hebben wel een andere kamer gekregen enkel om de nacht door te brengen . Goed hotel voor één nacht en dan door te trekken , oud stadsgedeelte niet zo groot en redelijk ver van hotel , hectisch verkeer , niet goed gelegen om nog eens een restaurantje te doen 's avonds waardoor je bijna verplicht bent daar te eten .
Niet gezellig qua concept , voelt koel aan , wel vriendelijk en behulpzaam personeel.

Kamertip: rustig als er geen feest is die avond...
  • Verbleef: Juli, 2014, reisde met een partner
1 juli 2013 beoordeeld

Villa Carlotta is een erg gastvrij, hedendaags hotel met een geweldige service en een restaurant om 'u' tegen te zeggen. De kamers zijn zeer sfeervol, comfortabel en netjes. Het hotel beschikt over een mooi zwembad met bar en een rustige tuin... een heerlijke plek om te aperitieven! Voor de auto is er een heuse parking aanwezig. Je voelt je hier goed!! Een echte aanrader!

• Verbleef: Juni, 2013, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Ragusa bekeken
op 6.1 km afstand
Artemisia Resort
nr. 1 van 37 in Ragusa
665 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Villa Carlotta Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Villa Carlotta Hotel

Adres: Via Gandhi, 3, 97100, Ragusa, Sicilië, Italië
Locatie: Italië > Sicilië > Province of Ragusa > Ragusa
Voorzieningen:
Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Suites Zwembad Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 23 van 37 hotels in Ragusa
Prijsklasse: € 102 - € 276 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Villa Carlotta Hotel 4*
Aantal kamers: 25
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Weekend Desk, TripOnline SA, Hotels.com en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Villa Carlotta Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?