• Inclusief ontbijt
  • Gratis parkeren
La Scibina(Marina di Ragusa)
Artemisia Resort(Ragusa)
clubmed.us
  • Inclusief ontbijt
19 september 2015 beoordeeld

Villa Carlotta Ragusa : de junor suites hebben een verdieping, maar de airco staat beneden en de slaapkamer is boven , dus geen airco !!!!!! niet te doen, het was buiten meer dan 30°. Ook geen gelegenheid om buiten te eten !
Het restaurant heeft 1 michelin-ster en is inderdaad zeer goed en ook zeer duur.
Personeel zeer vriendelijk !!!! En in septemer ben je er quasi " alleen ". Ook de bar stelt niets voor, één toog en één kleine ronde tafel.

Kamertip: Opgelet suites hebben één verdieping maar airco staat beneden en bed boven !!
  • Verbleef: september 2015, reisde met een partner
30 juli 2015 beoordeeld

Top restaurant, goede kamers, aangenaam zwembad. Alleen de ligging is wat "raar", in een buitenwijk van Ragussa, maar dan buitenwijk in zijn negatieve betekenis: vies en vuil. Echter eens op het domein valt dit minpuntje weg, en word je gecharmeerd door de faciliteiten van het hotel, en de behulpzaamheid van het personeel.

Verbleef: juli 2015
29 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Prijs kwaliteit zeker goed. Het personeel doet bijna te goed hun best om het je naar je zin te maken. In deze periode verrassend weinig hotelgasten, wat het wat saai maakt.
Hebben gegeten in het 1ster restaurant, maar dit was voor mij een teleurstelling. Het ontbijt is op het eerste gezicht standaard, maar de vraag om een eitje wordt meteen en met een superglimlach geleverd.
De bedden zijn voor mij super, heerlijk geslapen. Ook de kamers zijn mooi en modern ingericht.
Tijdens ons verblijf waren er 2 dames aan de receptie, de ene sprak inderdaad bijna alleen Italiaans, maar was erg behulpzaam, ook omdat wij een beetje Italiaans spreken, erg vriendelijke dame. De andere dame sprak goed Engelsen was SUPER vriendelijk, gaf erg goede tips. Voor ons was dit het tofste hotel van onze rondreis.

Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
10 juli 2014 beoordeeld

ik had er meer van verwacht , vind niet dat dit in de brochure Caractere thuishoort , bevindt zich in een buitenwijk waar niets aantrekkelijk aan is , restaurant goed maar ook niet uitzonderlijk om een Michelinster te verantwoorden .
Weer een bruiloft bij het zwembad , hadden kamer juist ernaast , hebben wel een andere kamer gekregen enkel om de nacht door te brengen . Goed hotel voor één nacht en dan door te trekken , oud stadsgedeelte niet zo groot en redelijk ver van hotel , hectisch verkeer , niet goed gelegen om nog eens een restaurantje te doen 's avonds waardoor je bijna verplicht bent daar te eten .
Niet gezellig qua concept , voelt koel aan , wel vriendelijk en behulpzaam personeel.

Kamertip: rustig als er geen feest is die avond...
  • Verbleef: juli 2014, reisde met een partner
1 juli 2013 beoordeeld

Villa Carlotta is een erg gastvrij, hedendaags hotel met een geweldige service en een restaurant om 'u' tegen te zeggen. De kamers zijn zeer sfeervol, comfortabel en netjes. Het hotel beschikt over een mooi zwembad met bar en een rustige tuin... een heerlijke plek om te aperitieven! Voor de auto is er een heuse parking aanwezig. Je voelt je hier goed!! Een echte aanrader!

• Verbleef: juni 2013, reisde met een partner