“Lekker, lokaal eten in ongedwongen sfeer”
Beoordeling van La Taverna del Lupo

La Taverna del Lupo
Geclassificeerd als nr. 9 van 398 Restaurants in Ragusa
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het menu is hier een richtlijn, er kan van afgeweken worden. Dat komt door de verse producten die ze kopen en is ook afhankelijk van het seizoen. Grappig is dat aan de tafel verteld wordt wat er vandaag te verkrijgen is. Wij hebben ons laten adviseren door de bediening, die erg goed engels spreekt. We hebben erg lekker gegeten, lokale producten en lokale gerechten. Voor mij de lekkerste pasta die ik heb gehad in heel Sicilië.
Erg leuke en ongedwongen sfeer, heel erg vriendelijk en behulpzaam personeel.

In een woord super!

14 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontzettend goed gegeten. We kregen duidelijk uitleg in het Engels over de kaart. De serveerster gaf ons ook nog andere suggesties in principe zonder prijs. Dus we waren benieuwd naar de rekening. Maar die viel ontzettend mee. Prijs kwaliteit zeer goed. Ook nog gratis hapje van het huis.
Al met al zeker een aanrader om te gaan eten.

21 april 2017 beoordeeld

We werden vriendelijk ontvangen in dit restaurant dat we hadden uitgekozen op basis van Tripadvisor. Het was even lopen, maar zeker de moeite waard. De sfeer is gezellig, de bediening is vriendelijk. Het restaurant was vol op 1 tafeltje na en wij mochten daar plaatsnemen. De eigenaar ? hielp ons zeer vriendelijk met het kiezen van de juiste gerechten. Mijn dochter wilde eigenlijk Pasta alla Norma, maar ze hadden geen aubergines meer in de keuken, bleek iets later. De eigenaar raadde daarom een pasta met "oude" kool (cavolo vecchio), volgens hem een lokale groente die slechts in deze maand beschikbaar was. Het bleek een heerlijk gerecht te zijn.
Wij kunnen dit restaurant aanbevelen voor het lekkere eten en de vriendelijke bediening.

17 augustus 2016 beoordeeld

Kleinschalig restaurant, bijzondere kaart, men serveert alleen eten waar men zelf echt achter staat. Bediening is wat chaotisch maar wel erg aardig. Prijs-kwaliteitverhouding prima. Reserveren is aan te raden.

6 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk klein pleintje in Ragusa. Het restaurant heeft geen menu kaart maar de eigenaar vertelt in goed Engels wat hij allemaal deze dag voor jouw wil/kan bereiden. Producten zalig, vers, Italiaans . Het leuke van dit restaurant is dat ook de buurtbewoners er komen eten dus je zit tussen de locale
Wat wil je nog meer!

Reizigers die La Taverna del Lupo bekeken, bekeken ook

Ragusa, Province of Ragusa

In La Taverna del Lupo geweest? Deel je ervaringen!