“geweldige pizza in stress restaurant”

Ristorante Pizzeria Da Giancarlo
Geclassificeerd als nr. 22 van 92 Restaurants in Pula
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
22 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Naar deze lokatie moesten we heen, de beste pizza's in de regio, en ja dat klopt de pizza's zijn top en groot van super klasse. mijn filetto met pepersaus was ook wel oke maar er zit dan ook niets bij , geen groenten en geen ardappel, helemaal niets. Je moet het maar weten !! dan kun je het erbij bestellen.
het is een behoorlijk groot restaurant ( fabriek ) en dat merk je in de bediening , erg gejaagd (stressig) en dat geeft je een onrustig gevoel.
eten is redelijk goed , pizza's top en bediening werkt erg hard ( te hard )

11 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Werd door het hotel op dit restaurant gewezen omdat daar goed vis gegeten kon worden. Ondanks dat ik niet zo'n vis liefhebber ben toch maar even gaan kijken. En het was een ruim restaurant met een uitgebreide menu kaart waar behalve vis ook vlees, pizza etc op stond. Voldoende keuze. En ook het eten, ik had een biefstuk was erg lekker. Zeker een bezoek waard.

13 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten en een grote pizza voor 8 euro. De bediening is erg vlot en snel. Zodra je klaar bent is bord weg en wordt het bestek voor de volgende gang klaargelegd. En daarna komt binnen een paar minuten je volgende gang. Je hebt geen moment van lekker tafelen en eventueel praten. Het is net allemaal te snel.

27 september 2015 beoordeeld

Prima kaart, alles snel op tafel. De pizza's zijn erg groot dus bestel niet teveel.... prima seafood ook. De rekening valt mee achteraf.

24 juni 2015 beoordeeld

Gevonden via de reisgids van de anwb. Het restaurant ligt buiten het centrum van pula. Leuke zaak waar we heerlijk een primi patti en een pizza hebben gegeten. Uitcstekende pasta en pizza. Een aanrader.

Reizigers die Ristorante Pizzeria Da Giancarlo bekeken, bekeken ook

Pula, Province of Cagliari

In Ristorante Pizzeria Da Giancarlo geweest? Deel je ervaringen!