“Heerlijk eten! ”
Beoordeling van Kasai

Kasai
Geclassificeerd als nr. 2 van 36 Restaurants in Praiano
24 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk terras met uitzicht over zee. Moesten even wachten vanwege de drukte, maar kregen glaasje prosecco als goedmaker. Alles uiterst vriendelijk. Dan het eten: pasta al dente met zongerijpte tomaten, basic maar oh zo lekker. Lekker brood en glas prima rode huiswijn. De biefstuk was evenwel nog lekkerder, zo mals en zo goed gebakken. Dit restaurant is zeer de moeite waard. Niet pretentieus of opgeklopte poeha, maar ongedwongen sfeer met vakkundige kok(s). Moeite waard! Hebben we de desserts nog niet eens geproefd.

Datum van bezoek: mei 2019

6 november 2018 beoordeeld

We hadden op voorhand gereserveerd, wat zeker ook nodig is als je buiten wil zitten en daar hebben we geen seconde spijt van. Het uitzicht is echt knap en dat maakt deze setting ook zo goed.
Het eten was zeer lekker en mooi verzorgd, de service kon ook niet beter.
Proef hier echt de locale gerechten , deze spreken echt aan en zijn super lekker!

Datum van bezoek: september 2018
28 augustus 2018 beoordeeld

Als je lekker wilt eten dan moet je echt hier zijn! Voornamelijk pasta's en italiaanse vis en vlees gerechten. De pasta die we hier als lunch op hadden was één van de lekkerste die we op hadden in onze vakantie. Een vrij simpele pasta maar met bijzonder veel smaak!! Jammer dat er smiddags niet echt gelegenheid is om buiten te zitten, tenzij je het niet erg vind om in de volle zon te zitten. Ik denk wel dat het erg gezellig is om savonds hier buiten te zitten. Binnen is het erg gezellig en knus ingericht met open keuken. De prijs is wat duurder als anders, maar de kwaliteit is fantastisch dus dat is dan niet zo erg.

Datum van bezoek: augustus 2018
18 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Kasai heeft een gezellige uitstraling en je kunt er buiten met uitzicht eten. De bediening is adequaat. Je krijgt je gerechten vrij snel na elkaar. Wij namen het menu van de dag. Het voorgerecht bestond uit een couscous en groente. Aardig geserveerd als tartare. Het middengerecht bestond uit fussili met verse tomaatjes , olijfjes en stukjes tonijn .
Het hoofdgerecht was gestoomde kabeljauw met een bonencreme. De gerechten waren heel verdienstelijk maar misten soms wat definitie in smaak.
Zoutgebruik was zeer matig en dat is prijzenswaardig.
De wijn was relatief duur voor de kwaliteit, 8 euro voor een glas redelijke pinot noir is aan de hoge kant.
Het restaurantconcept beoogt om trendsettend te zijn. Bepaalde elementen zijn dat ook zeker. De muziek keuze kan daar beter bij aansluiten. Een download met chill en launchemuziek made in Ibiza kan daar bij helpen . Kortom een in aanleg goed restaurant met potentieel, waar aan details nog werk te doen is.

Datum van bezoek: oktober 2017
9 september 2017 beoordeeld

Kasai heeft een terras aan de kust met uitzicht over de baai. Je zit wel kort aan de straat maar er is maar weinig verkeer. De bediening is vriendelijk. Het eten is ok, niet top.

Datum van bezoek: juli 2017

Reizigers die Kasai bekeken, bekeken ook

In Kasai geweest? Deel je ervaringen!