“Goede keuken , prachtige ambiance.”
Beoordeling van Ristorante Franchino

Ristorante Franchino
Een tafel reserveren
do 18-7
20:00
Geclassificeerd als nr. 5 van 36 Restaurants in Praiano
Keukens: Italiaans
19 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij lunchten bij Franchino. Het restaurant is prachtig gelegen met een dito uitzicht. De bediening zeer professioneel en vriendelijk. Wij aten zwaardvis en bruschetta met gemarineerde ansjovis .
Erg goed klaargemaakt. Zeker het beste restaurant tussen Amalfi en Positano. Aanrader. Prijs : kwaliteit is goed, opkwam betreft de wijn. aanrader!

Datum van bezoek: oktober 2017

13 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Omdat wij nergens konden stoppen en ineens een parkeerplek zagen stopte wij hier om een foto te maken van het uitzicht. In de tweede instantie ontdekten wij dat hier een hotel was gevestigd en ook een restaurant.
Wij hadden wel trek in iets te eten en te drinken dus stapten wij naar binnen. Namen plaats op het terras met uitzicht over de zee en kust. Hebben genoten van een heerlijke lunch en prima wijn aangevuld met een fantastisch uitzicht. Genieten!

Datum van bezoek: september 2017
2 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Onpersoonlijke bediening. Wel een leuke lokatie om te zitten. Nice vieuw. De borden zijn eentonig. Every plate : rucola, tomatos, parmezan cheese. We begrijpen niet hoe zij aan hun sticker geraakt zijn van " aanbevolen door Michelin". Zeker niet verdiend. Niet aan te bevelen dit restaurant.

Datum van bezoek: juni 2016
3 september 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een mooie lokatie groot restaurant. De kwaliteit valt eigenlijk nogal mee maar de bediening is onpersoonlijk. Grote, niet echt verfijnde porties. Beetje eind van het seizoen sfeertje?

18 augustus 2012 beoordeeld

Wij hadden een voor en hoofdgerecht besteld en achteraf waren dat veel te grote porties. De vis had geen smaak of was veel te zuur. Het eten was duidelijk niet met zorg en toewijding bereid en de presentatie was smakeloos . Kortom de prijs kwaliteit verhouding ligt ver onder de maat.

Datum van bezoek: augustus 2012
    • Sfeer

Reizigers die Ristorante Franchino bekeken, bekeken ook

In Ristorante Franchino geweest? Deel je ervaringen!