“Heerlijk gegeten op prachtige locatie!”
Beoordeling van Ristorante Costa Diva

Ristorante Costa Diva
Een tafel reserveren
zo 21-7
20:00
Geclassificeerd als nr. 3 van 36 Restaurants in Praiano
Keukens: Mediterraan
Geschikt voor: Romantisch, Mooi uitzicht, Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Grote groepen
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
20 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een gezellige avond! Op een geweldige locatie, uitkijkend over zee, heerlijk gegeten! Heel vriendelijk & enthousiast personeel. Erg bedankt Elio, het was een top avond!

Datum van bezoek: juli 2018
RominaMariani, Responsabile relazioni pubbliche van Ristorante Costa Diva, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juli 2018

Thanks to you dear guests for writing this kind review about Costa Diva Restaurant! We are very glad to know that you spent here a pleasant evening eating delicious food with a wonderful view. Elio and the rest of the staff are grateful for the compliments and hope to host you again for a future holiday in Amalfi Coast!

17 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Costa Diva is prachtig gelegen met uitzicht op zee. Je kunt buiten eten . Als voorgerecht aten we sardines op citroenblad met gerookte kaas. Heerlijk . Als hoofdgerecht kozen we een harder uit . Heerlijk klaargemaakt op de grill met Citroen en olie. Het dessert bestond uit citroencake met dikke room . Heerlijk.

Datum van bezoek: oktober 2017
13 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prijs-kwaliteit zeer goed. Lekkere verse visgerechten vergezeld van een lokale en niet al te prijzige wijn. Ook het kader is mooi, ideaal om de zonsondergang te zien. Romantisch, zonder veel poeha.

Datum van bezoek: augustus 2017
11 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie locatie, prachtig uitzicht, vriendelijke bediening, ik at pasta colatura di alici maar de smaak van ansjovis ontbrak me spijtig genoeg...

Datum van bezoek: september 2016
RominaMariani, Responsabile relazioni pubbliche van Ristorante Costa Diva, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 september 2016

We really appreciate your kind words about Costa Diva Restaurant and we would like to thank you for all the compliments spent for our dishes; we'll inform the chef that you liked so much our pasta with colatura di alici. We hope to have the opportunity to host you again, for now please accept our kindest regards.

1 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima eten, mooi uitzicht. Echter staan de Side-dishes niet in verhouding met de prijs. Je krijgt zo weinig dat dit biet klopt met het hoofdgerecht. Echter prima eten en mooi uitzicht.

Datum van bezoek: juli 2016
Laura L, Responsabile relazioni pubbliche van Ristorante Costa Diva, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juli 2016

Dear Bart, thank you for sharing your opinion about Restaurant Costa Diva; we are glad to know that your experience was overall satisfying. We are happy to know that you liked the food and the location, but we are sorry to know that the value for money of some dishes didn’t fit your expectations. We hope to see you in the future, for now yours sincerely from Praiano.

Reizigers die Ristorante Costa Diva bekeken, bekeken ook

Conca dei Marini, Amalfi Coast
Praiano, Amalfi Coast

In Ristorante Costa Diva geweest? Deel je ervaringen!