“Strand. Zonnen. Zwemmen. Lunch ”
Beoordeling van Il Pirata Restaurant

Il Pirata Restaurant
Geclassificeerd als nr. 14 van 36 Restaurants in Praiano
Geschikt voor: Lokale keuken, Romantisch, Speciale gelegenheden, Barscene
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Ontbijt, Reserveringen
16 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk vertoefd aan het strand. Het water is heerlijk.
Lunch is goed en t uitzicht super mooi.
Aanrader!

Datum van bezoek: oktober 2017

3 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden speciaal een scooter gehuurd om vanuit het dorp Praiano in Marina de Praia te komen. Het was nog wat vroeg voor Italianen (half 7) dus er was nog niemand in de baai. Het was vrij fris maar het uitzicht vanaf het terras is het leukste plekje dus we vroegen of we een aperitief op het terras mochten drinken en binnen konden eten omdat we het te koud vonden. Nou dat kon niet. De ober was ontzettend onvriendelijk en hij zei letterlijk dat hij geen zin had om de glazen van buiten naar binnen te verplaatsen. Wij vroegen nog vriendelijk of hij wel wilde dat we daar kwamen eten en toen kregen we het antwoord dat het vanavond niet winderig was dus dat het wel meeviel met de kou. Dan moesten we maar meteen binnen gaan zitten als we het te koud vonden. We vonden het onbeleefd en grof en ipv ons als klanten te behandelen (een restaurant kan niet bestaan zonder klanten...) joeg hij ons weg alsof we irritante insecten waren waar je maar zo snel mogelijk geen last meer van moest hebben. Onbegrijpelijk! Zeker omdat het een heel rustige periode is begin mei en we niet iets heel moeilijks of aparts vroegen. Het terras ziet er gezellig uit maar dat is het enige pluspunt wat we kunnen bedenken. Het uitzicht is hoger mooier en aan de andere kant van Praiano ook leuker. De andere restaurants in de baai hebben nog het voordeel dat ze aan het strand zitten. Toen we na ons diner bij een concurrent in de baai om 21 uur weer langs La Pirata liepen, waren er drie tafels bezet. Hopelijk voor deze gasten zijn ze minder onbeschoft en ongeïnteresseerd behandeld.

Datum van bezoek: mei 2017
25 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De locatie is super! Het restaurant zit in een rots, het terras op een plateau aan het water. Aankleding is top en personeel vriendelijk. Bovendien ook nog lekker eten voor een goede prijs!

Datum van bezoek: september 2016
25 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ruime keuze in het menu, eerst een apperitivo genomen op het terras van de bar, eten in het naast gelegen restaurant. Prachtig gelegen aan het water in de baai van Praiano. Heerlijk gegeten, personeel ontzettend vriendelijk en attent.

Datum van bezoek: september 2016
6 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant met lekkere visgerechten. Zeer toeristisch maar wel lekker. Professionele service. Veel trappen om er te geraken maar het was zeker de moeite waard.

Datum van bezoek: juni 2016

Reizigers die Il Pirata Restaurant bekeken, bekeken ook

Praiano, Amalfi Coast
Praiano, Amalfi Coast

In Il Pirata Restaurant geweest? Deel je ervaringen!