“Heerlijk gegeten en prachtig uitzicht!”
Beoordeling van Il Ritrovo

Il Ritrovo
Reserveren met
Il Ritrovo is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 5 van 92 Restaurants in Positano
Geschikt voor: Grote groepen, Lokale keuken, Gezinnen met kinderen, Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden
Dineropties: Diner, Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
7 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren met zijn tweetjes gegeten bij Il Ritrovo. We hadden de vis van de dag en de lamsbouten, en na de torta caprese en panna cotta. Op advies een fles rode wijn genomen. Allemaal heerlijk!! Toen we aankwamen moesten we op ons tafeltje wachten, maar kregen we een glas prosecco aangeboden wat helemaal niet had gehoeven. Ook na het eten twee huisgemaakte likeurtjes en twee scroppino's van het huis gekregen. Super goede service, heerlijke avond gehad. Zeker een aanrader!!

5 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke lunch gehad, verstopt in de bergen boven positano. Een heerlijke schaal met vis en zeevruchten gehad was geweldig!! Ik zou hier zeker nog een keer willen eten!! Vriendelijk personeel etc

25 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Binnen 1 week hier 3 keer gegeten. Uitstekende super attente bediening op een leuke locatie. De menu's van de chef bevelen we van harte aan. Ze bevelen hier zeer goede betaalbare regionale wijnen aan. Voor €30 per fles is dat natuurlijk erg fijn. Je kan hier tot €1400 per fles maar die raadt zelfs de bediening af. Top dus. Elke avond weer een feestje!

18 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant bevindt zich in de bergen boven Positano. Te bereiken via eigen auto of via gratis shuttle bus van het restaurant. Aangeven bij reserveren.
Zeer leuk ambiance, vriendelijk en ontspannen bediening.
Het eten is werkelijk fantastisch! Wij hebben diverse gerechten genomen en alles was zeer goed. Mooie wijnkaart.
De prijzen zijn zeer acceptabel.

26 mei 2016 beoordeeld

Wij bezochten dit restaurant 2x en waren 2x erg tevreden. Bediening is vlot, leuk, nonchalant. Het eten is lekker, en zeker voldoende.

Reizigers die Il Ritrovo bekeken, bekeken ook

Positano, Amalfi Coast
Positano, Amalfi Coast

In Il Ritrovo geweest? Deel je ervaringen!