Beoordeeld op 2 juni 2018

Bij aankomst hotel werden we heel hartelijk ontvangen in de receptie met een glaasje cava. Dan naar onze kamer gebracht , we hadden een super mooie pas vernieuwde kamer, die heel cosy was ingericht met prachtig uitzicht en heel mooie terras. Trouwens was het er gelukkig rustig slapen. De matras was heel hard en dan hebben we een topper gekregen. De lift van het hotel,vond ik niet aantrekkelijk, vond ik eigenlijk wat vies. Alsook de gangen zijn aan vernieuwing toe Het ontbijt was goed maar het brood kon beter, dit lusten we niet zo goed. Aan het ontbijt was het personeel heel vriendelijk. Aan het zwembad vond ik het niet zo leuk, ze zouden dringend dit hoekje meer proper en clean moeten maken , de trappen enz..allemaal,versleten. Ook heel verveelend was dat we er maar 6 dagen logeerden en in die 6 dagen 4 trouwfeesten, om 16 uur vlogen we van de terras, zou toch niet mogen zijn. Het hotel stond dan ook weer in rep en roer.Het hotel heeft een heel mooie terras voor lunch en dinner maar ik vond dat er daar een paar obers tegen hun gedacht werkten. Niet leuk zo bediend te zijn. Dan zijn we maar elders gaan eten. Al bij al hebben we een leuke vakantie gehad te danken aan onze mooie kamer

Kamertip: Vraag een vernieuwde kamer, want er zijn veel kamers die op zijn
Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 17 augustus 2017

Wederom een geweldige ervaring. We verbleven in de Villa die de vorige keer, 4 jaar geleden nog prive bezit was en nu bij het hotel was getrokken. Mooie ruime kamer met dito badkamer. Airconditioning doet het geweldig. Mooi uitzicht vanaf het balkon op de Amalfi kust en op Positano.
Qua ligging is dit hotel één van de beste in Positano, het plaatje met alle huisjes schuin op de helling ontvouwt zich voor je vanaf elke plaats in het hotel. Vanaf het zwembad met een drankje op de rand, vanaf het ontbijt terras, vanaf het ligterras.. overal.
Het ontbijt is ruim en goed, wordt goed bijgehouden en met alle vriendelijkheid serveren de dames je een capuchino. Gianni de barman aan het zembad doet meer dan zijn best en de receptie is je overal bij behulpzaam. Dit hotel blijft het voor ons, een volgend bezoek zal ook weer zeker hier zijn.

Kamertip: Een wat hoger gelegen kamer zodat je een nog mooiere blik hebt
Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 14 september 2015

Zeer mooi en romantisch hotel, met verschillende niveaus in de rotsen gebouwd, daardoor ook waanzinnig uitzicht op de kustlijn en op Positano. In September zijn er wel veel bruiloften, maar deze zijn kleinschalig. Onder het hotel ligt een nachtclub welke in het weekend wel wat lawaai geeft. Wij hadden een suite lager gelegen vandaar meer overlast denk ik. Maar al met al een waanzinnige locatie met directe toegang (via trappen) tot het strand, restaurants en shops. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Kamertip: Kamer met zeezicht!!
Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 16 september 2013

Perfecte locatie voor een romantische getaway. Hotel is klein en intiem maar zeer goed verzorgt, zwembad is aanwezig met voldoende stoelen op de diverse terrassen. Poolboy levert geweldig service. Je kan vanuit het hotel afdalen naar het strand waar je bij de beachclub korting krijgt omdat je in het hotel verblijft. Parkeren kan bij het hotel, is wel wat duur maar je hebt geen alternatieven in positron. Stadje is voorzien van diverse erg leuk en goede restaurants. Je kan bij de haven een bootje nemen naar een restaurant wat alleen open is voor de lunch, erg leuk. Personeel is extreem aardig en kundig. Kamers zijn ruim en de meeste hebben een eigen terras met zeezicht. Fantastisch in een woord

Datum van verblijf: september 2013
Beoordeeld op 25 juli 2013 via mobiele applicatie

Waar we in eerste instantie wilden boeken bij Le Sirenuse, het bekentste hotel in Positano, kwamen we via booking.com terecht bij Marincanto. De helft goedkoper en echt geweldig. Personeel super vriendelijk. Kamers groot, tig keer per dag schone handdoeken, geweldi ontbijt, goed restauran. Etc. ligging helemaal top, je ziet Positano zoals je dat wilt zien en kent uit de films. Echt een aanrader en gelijkwaardig aan Le Sirenuse waar we natuurlijk wel zijn gaan kijken

Datum van verblijf: juli 2013