Beoordeeld op 17 augustus 2017

Wederom een geweldige ervaring. We verbleven in de Villa die de vorige keer, 4 jaar geleden nog prive bezit was en nu bij het hotel was getrokken. Mooie ruime kamer met dito badkamer. Airconditioning doet het geweldig. Mooi uitzicht vanaf het balkon op de Amalfi kust en op Positano.
Qua ligging is dit hotel één van de beste in Positano, het plaatje met alle huisjes schuin op de helling ontvouwt zich voor je vanaf elke plaats in het hotel. Vanaf het zwembad met een drankje op de rand, vanaf het ontbijt terras, vanaf het ligterras.. overal.
Het ontbijt is ruim en goed, wordt goed bijgehouden en met alle vriendelijkheid serveren de dames je een capuchino. Gianni de barman aan het zembad doet meer dan zijn best en de receptie is je overal bij behulpzaam. Dit hotel blijft het voor ons, een volgend bezoek zal ook weer zeker hier zijn.

Kamertip: Een wat hoger gelegen kamer zodat je een nog mooiere blik hebt
Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 14 september 2015

Zeer mooi en romantisch hotel, met verschillende niveaus in de rotsen gebouwd, daardoor ook waanzinnig uitzicht op de kustlijn en op Positano. In September zijn er wel veel bruiloften, maar deze zijn kleinschalig. Onder het hotel ligt een nachtclub welke in het weekend wel wat lawaai geeft. Wij hadden een suite lager gelegen vandaar meer overlast denk ik. Maar al met al een waanzinnige locatie met directe toegang (via trappen) tot het strand, restaurants en shops. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Kamertip: Kamer met zeezicht!!
Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 16 september 2013

Perfecte locatie voor een romantische getaway. Hotel is klein en intiem maar zeer goed verzorgt, zwembad is aanwezig met voldoende stoelen op de diverse terrassen. Poolboy levert geweldig service. Je kan vanuit het hotel afdalen naar het strand waar je bij de beachclub korting krijgt omdat je in het hotel verblijft. Parkeren kan bij het hotel, is wel wat duur maar je hebt geen alternatieven in positron. Stadje is voorzien van diverse erg leuk en goede restaurants. Je kan bij de haven een bootje nemen naar een restaurant wat alleen open is voor de lunch, erg leuk. Personeel is extreem aardig en kundig. Kamers zijn ruim en de meeste hebben een eigen terras met zeezicht. Fantastisch in een woord

Datum van verblijf: september 2013
Beoordeeld op 25 juli 2013 via mobiele applicatie

Waar we in eerste instantie wilden boeken bij Le Sirenuse, het bekentste hotel in Positano, kwamen we via booking.com terecht bij Marincanto. De helft goedkoper en echt geweldig. Personeel super vriendelijk. Kamers groot, tig keer per dag schone handdoeken, geweldi ontbijt, goed restauran. Etc. ligging helemaal top, je ziet Positano zoals je dat wilt zien en kent uit de films. Echt een aanrader en gelijkwaardig aan Le Sirenuse waar we natuurlijk wel zijn gaan kijken

Datum van verblijf: juli 2013
Beoordeeld op 12 april 2013

Marincanto bevindt zich op de mooiste plaats van Positano, met een prachtig zicht op de stad en het strand. Al het personeel is uiterst bekwaam en zeer vriendelijk. Het uitgebreide en lekkere ontbijt wordt geserveerd op het terras met uitzicht over zee. Onze kamer en badkamer waren zeer ruim, met een klein balkon waar we konden genieten van de gratis fles Prosecco.
Wij bezochten Positano in April, met als voordeel dat het er nog tamelijk rustig was en we nergens hoefden te reserveren. Nadeel was dat een gedeelte van de accommodatie, zoals het zwembad en het privé strand (groot pluspunt) nog niet in gebruik waren en er eenbeetje onverzorgd bijlagen. Wij komen terug, om ook hiervan te kunnen genieten.

Datum van verblijf: april 2013