“Dan klopt alles, maar heb je verkeerd personeel in dienst”
Beoordeling van Zass Restaurant

Zass Restaurant
Geclassificeerd als nr. 10 van 94 Restaurants in Positano
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
11 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het ligt prachtig, verscholen in de kliffen van Positano. Verder kan ik er niets over zeggen. We wilden hier lunchen, maar wij werden uit het hotel weggestuurd door een wel erg arrogante receptionist: "als je geen resident van het hotel bent, dan ben je ook niet welkom om in het restaurant iets te komen gebruiken".

Hoe mooi een hotel is, de kwaliteit van het personeel is belangrijker dan de kwaliteit van de faciliteiten die geboden worden en deze receptionist verdient eigenlijk niet de twee sterren die ik in de waardering gegeven heb.

Datum van bezoek: september 2017

24 mei 2017 beoordeeld

Tijdens een verblijf in Sorrento kregen we de gouden tip om zéker eens te gaan lunchen in Il San Pietro - temeer omdat de chef daar Belgisch is.
We hebben het ons niét beklaagd! Een zàlige ervaring. Lekker eten, een uitmuntende (werkelijk onberispelijke) service én een privé-rondleiding in de keuken door de aimabele chef Alois Vanlangenaeker. Wat een enthousiasme straalt die man uit!
Voor wie aan de Amalfi-kust verblijft: dit restaurant is de verplaatsing naar Positano méér dan waard!

Datum van bezoek: mei 2017
13 april 2015 beoordeeld

Het is niet voor elke dag om in dit Toprestaurant van Alois Vanlangenaeker (Executive Chef) en eigenaar Vito te gaan genieten. Dit was zo'n totaal evenement en een overweldigende ervaring. We hadden een mooi uitgebalanceerde 5 gangenmenu op suggestie van de Chef. Een uitstekende Prosecco, een fruitige Amalfitaanse wijn super.

Datum van bezoek: april 2015
16 november 2014 beoordeeld

We hebben bellini gedronken op het prachtige terras van het hotel en een rondleiding gekregen door het hotel van keuken tot receptie enz

Datum van bezoek: juli 2014
7 mei 2012 beoordeeld

Wij logeerden in Sorrento en reserveerden hier een tafel bij Chef Alois Vanlangenaeker uit Diepenbeek. Het diner was uitstekend en de prijs valt mee. De man is erg bezielend, hij leidde ons rond in zijn keuken.

Datum van bezoek: mei 2012
    • Sfeer

Reizigers die Zass Restaurant bekeken, bekeken ook

Positano, Amalfi Coast
Positano, Amalfi Coast

In Zass Restaurant geweest? Deel je ervaringen!