“Restaurant of the gods”
Beoordeling van La Tagliata

La Tagliata
Geclassificeerd als nr. 14 van 92 Restaurants in Positano
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Grote groepen, Romantisch, Speciale gelegenheden, Lokale keuken, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Bezorgen, Reserveringen
3 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Toprestaurant langs the path of the gods. Massimo mag trots zijn op zijn eigengemaakte wijn, limoncello en heerlijke keuken. Hartelijke ontvangst, superlekker eten en onbetaalbaar decor voor 40€ all in. Zeker niet voorbijlopen!

28 juli 2018 beoordeeld

Bij het afdalen van het Sentieri dei Deglii (Pad der Goden) en de wandeling verderzetten via Montecurso: dan passeer je bij het restaurant La Tagliata. Je eet op het terras met een adembenemend zicht op de Amalfikust die ettelijke meters onder jou ligt. Iedereen eet hetzelfde menu: 40 euro mét vlees, 30 euro zonder het vlees. Wij kozen voor dit laatste en gelukkig maar: je eet lekker en vooral heel veel. Te veel eigenlijk gezien de hitte van de dag... maar 't smaakte wel. Heel lekkere gevarieerde pastabereidingen passeerden de revue. Het dessert lieten we ook aan ons voorbij gaan. Wijnen, waters, koffie en Limoncello: alles is inbegrepen.
De bediening door 'uit een maffiafilm weggelopen acteurs' is heel efficiënt en vriendelijk. Iedereen is vlot Engelssprekend.
Minpuntje? Men drong bij de betaling heel sterk aan op cash betaling "we prefer cash". Aangezien wij toch met credit card wilden betalen kregen we het nog eens te horen "it is a pity that you don't want to pay cash". We weten niet of men in Italië "de witte kassa" reeds uitgevonden heeft, maar we vermoeden van wel....

Maar samengevat: absolute aanrader om "en passant" bij het bewandelen van het Pad der Goden dit restaurant aan te doen - en intussen vanop je plaats te zoeken naar de Syrenen in de zee, zoals de Goden het vroeger ook deden...- maar denk eraan dat het nadien nog een heel eind verder wandelen is.

9 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten in la tagliata moet je gedaan hebben ! Prachtig zicht en heel lekker eten . Hier ga je niet met honger van tafel . Je kan niet kiezen . Er wordt een volledig menu voorgeschoteld met wijn en water voor de prijs van 40 euro per persoon , gratis shulledienst naar Nocelle of positano

1 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant even buiten Positano met prachtig uitzicht. Geen menu, gewoon grote hoeveelheden antipasti, pasta, gegrild vlees en dessert. Lekker bereid, vriendelijke bediening en vooral: meer dan genoeg. Ervaring!

5 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen toevallig hier met de lunch terecht na het lopen van het pad van de goden. Wat een geluk! Het was heerlijk open mooi plekje en met super vriendelijke bediening. Lekkerste eten van twee weken deze omgeving! Aanrader, al kom je er zonder scooter of auto (of ver lopen) niet gemakkelijk, het ligt hoog in Monteperuso en aan de rand van het dorp.

Reizigers die La Tagliata bekeken, bekeken ook

Positano, Amalfi Coast

In La Tagliata geweest? Deel je ervaringen!