“Prachtige lokatie !”
Beoordeling van Spiaggia di Capo Bianco

Geclassificeerd als nr. 2 van 48 dingen om te doen in Portoferraio
Attractiegegevens
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is hier magisch, ik hou van wit, en dit is betoverend, een zeer geschikte fotoshoot lokatie.
Neem wel schoenen mee om over de kiezels op het strand te lopen, ik deed het niet en dat was lastig lopen
Boven bij de trap en parkeerplaats is bar Bianco te vinden wat een soort caravan is met een terras ervoor.
Alles even netjes en schoon verzorgd, de sleutel voor het toilet ligt in het bakje bij de bar.
Voor een snelle snack en allerlei drankjes kun je hier terecht.
We hebben hier langer gezeten als verwacht omdat het zo heerlijk en mooi was!

3 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel mooi strandje met witte kiezels, superhelder water hier, goed om te snorkelen etc. Zorg dat je op tijd bent want anders is er geen plekje.....

27 augustus 2017 beoordeeld

Mooi strand met witte stenen en makkelijk bereikbaar. Zoals vele andere stranden in Elba was het hier erg druk en niet simpel om parking te vinden. Wij vonden Samsone beach meer de moeite, maar dat is moeilijker bereikbaar en nog lastiger om te parkeren.

9 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dat het water hier nou zo helder is... op een dag zonder toeristen misschien, maar niet vandaag! Niet de moeite van het bezoek waard.

Bekijk meer beoordelingen
13 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Inderdaad wit strand maar grote kiezels dus liggen op een handdoekje is er niet bij. Waterschoenen of iets dergelijks geen overbodige luxe want pijnlijk aan de voeten. Druk strand maar wel schoon. Alleen boven aan de weg een foodtruck voor drankje of hapje. Op het strand zelf geen voorzieningen

Reizigers die Spiaggia di Capo Bianco bekeken, bekeken ook

In Spiaggia di Capo Bianco geweest? Deel je ervaringen!