“Wat een feest”

Geclassificeerd als nr. 2 van 71 Restaurants in Porto Santo Stefano
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
23 april 2018 beoordeeld

Geweldig om met 8 man binnen te komen en je gewoon te laten verwennen. We kozen voor een menu van € 35,= en werden van het begin tot het einde verrast met allerlei heerlijk gerechten. Teveel om op te noemen zo lekker was het allemaal. De eigenaar was heel erg professioneel op de wijze waarop hij ons ontving.

Datum van bezoek: april 2018

1 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier enorm lekker gegeten. Eerst pasta vongole (was zo goed!!), dan schotel met gegrilde vis. Absolute aanrader voor als je in de buurt bent.

Datum van bezoek: oktober 2017
22 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Gekozen vanwege goede recensies in TripAdvisor. Het grote nadeel van alle restaurants is dat er geen originele kaart gevoerd wordt. Je kan de menukaart willekeurig met 30 andere restaurants uitwisselen. Aangezien wij geen visliefhebber zijn erg lastig om iets anders te krijgen. De keuze is beperkt. Vooraf een bruschetta met aubergine, courgette en mozzarella. Was goed op smaak. Hoofdgerecht gegrilde karbonade. Was goed op smaak. Lekker dik en sappig. Tweede boffen was gegrild kalfsvlees. Goed op smaak, wel doorbakken. Het vlees is erg dun gesneden. Jammer dat dit ook niet een dikker stuk was. Met water en een halve liter wijn waren we 43€ kwijt. Voor een stuk vlees met patat wat aan de prijzige kant. Bediening was erg vriendelijk en behulpzaam.

Datum van bezoek: juni 2016
1 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Kleine eenvoudige Trattoria, met heerlijke vis specialiteiten voor een normale prijs. De bediening was vriendelijk, vooral van de kant van de eigenaar die goed Engels sprak. Wij namen één van de menu's met verschillende antipasti van inktvis, mosselen, garnalen en vongole. Daarna pasta met mosselen en gnochi met garnalen, heerlijk ! Echt op z'n Italiaans ! De kaart is uitgebreid dus voldoende keuze. Vlees stond ook op de menukaart.
Makkelijk parkeren voor de deur.
de Trattoria ligt aan de doorgaande weg langs de zee tussen de twee haventjes in.

Datum van bezoek: september 2015
22 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Ligging iets minder gezellig. Eten is heel lekker. Verse vis gegeten. Wat wel vreemd was ik had de gebakken vis en mijn vrouw de gegrilde. Dit leek dezelfde vis maar op de rekening stond voor de ene 19€ en de andere 31€. Maar het was het zeker waard. Lekkere witte wijn.

Datum van bezoek: september 2015

Reizigers die Lo Sfizio bekeken, bekeken ook

Porto Santo Stefano, Monte Argentario

In Lo Sfizio geweest? Deel je ervaringen!