Beoordeeld op 7 augustus 2019 via mobiele applicatie

Een prachtig hotel in een zeer mooie omgeving. Mooie golfbaan waar het heerlijk rustig was. Bij het zwembad misten wij gelegenheid voor lunch. Golfclub kan je lekker en informeel eten. In de omgeving mooie plaatsjes om te bezoeken.

Datum van verblijf: juli 2019
ArgentarioResort, Direttore generale van Argentario Golf Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2019

Dear 405edgarv,
thank you very much for your review and for choosing us, we hope to welcome you soon in Porto Ercole.
Warm regards
Managing Director
Argentario Golf Resort & Spa

Beoordeeld op 15 mei 2017

Op 140km van de luchthaven Rome heb je dus een auto nodig om de afstand te overbruggen. Vervoer luchthaven))hotel aangeboden doch zeer prijzig. Dus goedkoper alternatief gekozen nl. autoverhuur. Gelukkig want zo hebben we nog uitstappen kunnen doen achterna.We komen toe in een mooi afgelegen privaat domein. Auto wordt voor U in parking gezet. Koffers worden in kamer gebracht. Ontbijtruimte is zeker in orde. (veel keuze). Lekkere keuken, mooi buitenterras. Binnen en buiten- zwembad, sauna, stoomcabine en fitness ruimte gratis, Kapster (bet.) en spabehandelingen (Bet.). Mooie kamers en modern interieur. De foto's zijn exemplatief. Golfterrein uitdagend. Geheel propere indruk. Spijtig dat het verblijf en eten/drinken aan de prijzige kant is, anders zouden we zeker teruggaan.

Datum van verblijf: mei 2017
ArgentarioResort, Direttore generale van Argentario Golf Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 mei 2017

Dear capsmich,
We offer a variety of services that are included in the stay, such as the healthy and rich buffet breakfast, the garage parking with video-surveillance, and entry to our spacious wellness center. Most of our clients appreciate the price-quality relationship, however we are sorry to read that we did not entirely meet your expectations. At Dama Dama Restaurant the dishes are prepared with genuine products - mostly BIO (organic) - that are carefully selected from local farmers and top national and international producers. We hope you will reconsider and that we will have the pleasure of welcoming you again soon at Argentario Resort.
Kind regards
The Management

Beoordeeld op 31 juli 2016

Dit is ons uitstekend bevallen. Hotel zeer rustig gelegen. Ruime en zeer degelijke kamers. Bediening op alle vlakken perfect. Met uiterst vriendelijke mensen. Goed eten met een ober in perfect Nederlands. In de omgeving mooie tripjes en bezienswaardigheden.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 3 juli 2016

Zeer verzorgd hotel met mooie propere kamers met groot terras met uitzicht op een prachtig uitgestrekt domein Fantastisch vriendelijk personeel ( receptie restaurant) . Voortreffelijk ontbijt met alles erop en eraan . ' s avonds heerlijk eten . Een minpuntje , neem zeker muggenmelk met DEET mee! Veel dazen !

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 26 april 2016

De jr. suite kamer was perfect met een goed bedm groot ligbad en douche. Tevens mooi uitzicht op de golfbaan. Golfbaan lag er top bij en goed course management is nodig. Wellness faciliteiten en verwarmd binnen zwembad was ook goed. Kortom, aan te bevelen voor de combinatie rust, wellness en golf!

Kamertip: Neem een kamer op de bovenste laag (4de etage)
Datum van verblijf: april 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken