Beoordeeld op 31 juli 2016

Dit is ons uitstekend bevallen. Hotel zeer rustig gelegen. Ruime en zeer degelijke kamers. Bediening op alle vlakken perfect. Met uiterst vriendelijke mensen. Goed eten met een ober in perfect Nederlands. In de omgeving mooie tripjes en bezienswaardigheden.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 3 juli 2016

Zeer verzorgd hotel met mooie propere kamers met groot terras met uitzicht op een prachtig uitgestrekt domein Fantastisch vriendelijk personeel ( receptie restaurant) . Voortreffelijk ontbijt met alles erop en eraan . ' s avonds heerlijk eten . Een minpuntje , neem zeker muggenmelk met DEET mee! Veel dazen !

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 26 april 2016

De jr. suite kamer was perfect met een goed bedm groot ligbad en douche. Tevens mooi uitzicht op de golfbaan. Golfbaan lag er top bij en goed course management is nodig. Wellness faciliteiten en verwarmd binnen zwembad was ook goed. Kortom, aan te bevelen voor de combinatie rust, wellness en golf!

Kamertip: Neem een kamer op de bovenste laag (4de etage)
Datum van verblijf: april 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 22 september 2015 via mobiele applicatie

We hebben hier 3 nachten gelogeerd tijdens onze roadtrip naar Italië. We boekten dit hotel om te relaxen. Spijtig genoeg hebben we een dag zetels aan het strand moeten huren van het hotel aan 50 euro om te kunnen relaxen. Aan het zwembad van het hotel kon je niet blijven liggen door de dazen. En aangezien mijn vrouw hier allergisch voor is was blijven liggen geen optie.
Mooie kamers. Uitgebreid en lekker ontbijt met aandacht voor gezonde, biologische en glutenvrije producten.
Iets te prijzig maar wel rustgevende omgeving.

Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 16 september 2014

Zijn hier nu 3 dagen. Hebben vandaag na 3 holes golf opgegeven met +/- 10 steken van paardenvliegen.
De eerste dag was de front 9 nog te doen, de back 9 niet gelegen naast de Polo Club met tientallen paarden.
Nu zijn de vliegen alomtegenwoordig. Was al gestoken eer ik in de buggy zat.
Hebben op enkele holes moeten vluchten voor letterlijk honderden paardenvliegen van de agressiefste soort ooit gezien. Bal oprapen en wegwezen was de enige oplossing.
Kamers zijn OK en de service in de kamers ook.
Service in restaurant beneden alles. Het eten is OK maar de bediening een ramp.
Een tiental personeelsleden lopen zonder enige vorm van coordinatie rond en doen dus heel druk maar voeren niets uit.
Wij zaten gisteren als eerste aan tafel met 2. Na ons komen 4 personen, dan nog eens vier en nogmaals vier. Gezien de obers zonder meer door elkaar lopen werden wij als laatste bediend door een van de obers die toevallig niets beters te doen had.
Waren hier al eens in 2011 en kwamen terug voor de uitstekende keuken, bediening, ligging en golfplezier.
Nu is alleen de ligging nog over, spijtig.

Datum van verblijf: september 2014
ArgentarioResort, Direttore generale van Argentario Golf Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juni 2017

Dear Paulvh1948,
we are very sad to know that our hotel did not meet your expectations.

Many things have changed since you wrote this review in 2014. As you can read from the most recent reviews, the vast majority of guests are delighted by the culinary offer of Dama Dama Restaurant, and compliment the staff and our service.

We are sorry about the insect problems on the golf course, on some sunner days the problem was more persistent, but we have not had this type of complaints recently.

We hope you will give our hotel a third chance, we look forward to welcoming you in Porto Ercole

Our very best wishes
Argentario Golf Resort & Spa