“Mooi, gezellig, afgelegen,uitdagend, prijzig”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 8 websites!
Beoordeeld als nr. 3 van 7 hotels in Porto Ercole
15 mei 2017 beoordeeld

Op 140km van de luchthaven Rome heb je dus een auto nodig om de afstand te overbruggen. Vervoer luchthaven))hotel aangeboden doch zeer prijzig. Dus goedkoper alternatief gekozen nl. autoverhuur. Gelukkig want zo hebben we nog uitstappen kunnen doen achterna.We komen toe in een mooi afgelegen privaat domein. Auto wordt voor U in parking gezet. Koffers worden in kamer gebracht. Ontbijtruimte is zeker in orde. (veel keuze). Lekkere keuken, mooi buitenterras. Binnen en buiten- zwembad, sauna, stoomcabine en fitness ruimte gratis, Kapster (bet.) en spabehandelingen (Bet.). Mooie kamers en modern interieur. De foto's zijn exemplatief. Golfterrein uitdagend. Geheel propere indruk. Spijtig dat het verblijf en eten/drinken aan de prijzige kant is, anders zouden we zeker teruggaan.

• Verbleef: Mei, 2017, reisde met vrienden
ArgentarioResort, Direttore generale van Argentario Golf Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 mei 2017

Dear capsmich,
We offer a variety of services that are included in the stay, such as the healthy and rich buffet breakfast, the garage parking with video-surveillance, and entry to our spacious wellness center. Most of our clients appreciate the price-quality relationship, however we are sorry to read that we did not entirely meet your expectations. At Dama Dama Restaurant the dishes are prepared with genuine products - mostly BIO (organic) - that are carefully selected from local farmers and top national and international producers. We hope you will reconsider and that we will have the pleasure of welcoming you again soon at Argentario Resort.
Kind regards
The Management

31 juli 2016 beoordeeld

Dit is ons uitstekend bevallen. Hotel zeer rustig gelegen. Ruime en zeer degelijke kamers. Bediening op alle vlakken perfect. Met uiterst vriendelijke mensen. Goed eten met een ober in perfect Nederlands. In de omgeving mooie tripjes en bezienswaardigheden.

• Verbleef: Juli, 2016, reisde met een partner
3 juli 2016 beoordeeld

Zeer verzorgd hotel met mooie propere kamers met groot terras met uitzicht op een prachtig uitgestrekt domein Fantastisch vriendelijk personeel ( receptie restaurant) . Voortreffelijk ontbijt met alles erop en eraan . ' s avonds heerlijk eten . Een minpuntje , neem zeker muggenmelk met DEET mee! Veel dazen !

• Verbleef: Juni, 2016, reisde met een partner
26 april 2016 beoordeeld

De jr. suite kamer was perfect met een goed bedm groot ligbad en douche. Tevens mooi uitzicht op de golfbaan. Golfbaan lag er top bij en goed course management is nodig. Wellness faciliteiten en verwarmd binnen zwembad was ook goed. Kortom, aan te bevelen voor de combinatie rust, wellness en golf!

Kamertip: Neem een kamer op de bovenste laag (4de etage)
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: April, 2016, reisde voor zaken
22 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier 3 nachten gelogeerd tijdens onze roadtrip naar Italië. We boekten dit hotel om te relaxen. Spijtig genoeg hebben we een dag zetels aan het strand moeten huren van het hotel aan 50 euro om te kunnen relaxen. Aan het zwembad van het hotel kon je niet blijven liggen door de dazen. En aangezien mijn vrouw hier allergisch voor is was blijven liggen geen optie.
Mooie kamers. Uitgebreid en lekker ontbijt met aandacht voor gezonde, biologische en glutenvrije producten.
Iets te prijzig maar wel rustgevende omgeving.

Verbleef: September, 2015, reisde met een partner
16 september 2014 beoordeeld

Zijn hier nu 3 dagen. Hebben vandaag na 3 holes golf opgegeven met +/- 10 steken van paardenvliegen.
De eerste dag was de front 9 nog te doen, de back 9 niet gelegen naast de Polo Club met tientallen paarden.
Nu zijn de vliegen alomtegenwoordig. Was al gestoken eer ik in de buggy zat.
Hebben op enkele holes moeten vluchten voor letterlijk honderden paardenvliegen van de agressiefste soort ooit gezien. Bal oprapen en wegwezen was de enige oplossing.
Kamers zijn OK en de service in de kamers ook.
Service in restaurant beneden alles. Het eten is OK maar de bediening een ramp.
Een tiental personeelsleden lopen zonder enige vorm van coordinatie rond en doen dus heel druk maar voeren niets uit.
Wij zaten gisteren als eerste aan tafel met 2. Na ons komen 4 personen, dan nog eens vier en nogmaals vier. Gezien de obers zonder meer door elkaar lopen werden wij als laatste bediend door een van de obers die toevallig niets beters te doen had.
Waren hier al eens in 2011 en kwamen terug voor de uitstekende keuken, bediening, ligging en golfplezier.
Nu is alleen de ligging nog over, spijtig.

• Verbleef: September, 2014, reisde met een partner
ArgentarioResort, Direttore generale van Argentario Golf Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 juni 2017

Dear Paulvh1948,
we are very sad to know that our hotel did not meet your expectations.

Many things have changed since you wrote this review in 2014. As you can read from the most recent reviews, the vast majority of guests are delighted by the culinary offer of Dama Dama Restaurant, and compliment the staff and our service.

We are sorry about the insect problems on the golf course, on some sunner days the problem was more persistent, but we have not had this type of complaints recently.

We hope you will give our hotel a third chance, we look forward to welcoming you in Porto Ercole

Our very best wishes

8 juli 2014 beoordeeld

wij hadden dit hotel geboekt,ivb verjaardag van mijn man voor tien dagen zijn na vijf dagen vertrokken,zo slecht.golfen is niet te doen,omdat daar moeras gebied is,en allemaal paarden vliegen, steken door je kleren heen. kamers waren goed daar had je het ook mee gehad.

• Verbleef: September, 2013, reisde met een partner

Dear sylvia g,
we are very sad to know that our hotel did not meet your expectations, especially because it was your husband's birthday and we did not live up to the luxury golf experience you wished for.

Many things have changed since you wrote this review in 2014. As you can read from the most recent reviews, the vast majority of guests are delighted by our hotel, services and golf course.

We hope you will give our hotel a second chance, we look forward to welcoming you in Porto Ercole

Our very best wishes
Argentario Golf Resort & Spa

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Porto Ercole in overweging
op 2,2 km afstand
Hotel Vittoria
nr. 5 van 5 in Porto Santo Stefano
22 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Argentario Golf Resort & Spa geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Argentario Golf Resort & Spa

Adres: Via Acquedotto Leopoldino, 58018 Porto Ercole, Monte Argentario, Italië
Telefoonnummer:
Locatie: Italië > Toscane > Province of Grosseto > Monte Argentario > Porto Ercole
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 3 van 7 hotels in Porto Ercole
Prijsklasse: € 212 - € 1.087 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Argentario Golf Resort & Spa 5*
Aantal kamers: 73
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L., Fastbooking, Expedia en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Argentario Golf Resort & Spa met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Argentario Golf Hotel Porto Ercole
Argentario Golf Resort And Spa
Argentario Hotel Porto Ercole
Argentario Resort Porto Ercole

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?