Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 190 per nacht.

Hotel Minerva(Pordenone)
Hotel Santin(Pordenone)
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 84 per nacht.

Hotel Damodoro(Pordenone)
Priceline
  • Roomservice
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 104 per nacht.

Bed and Breakfast Casa di Mary(Pordenone)(Heel veel waar voor je geld!)
B&B.it
Hotel Montereale(Pordenone)