“Top vakantie in een fantastische en sfeervolle ...”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Blue bedroom
The green room
Breakfast in the garden
The kitchen
The swimming pool surrounded by fruit trees
Under the sun of Tuscany
Nice corner in the garden
Idea for a lunch in the garden
What you can eat in Tuscany
The bedroom with fireplace
Private bathroom in the bedroom
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Schrijf een beoordeling

Reizigersbeoordelingen

Discover7 ...
1 beoordeling
“Top vakantie in een fantastische en sfeervolle vakantiewoning”
Beoordeeld op 30 augustus 2017 voor een verblijf in augustus 2017

Een fantastische en zeer sfeervolle vakantiewoning waarbij alle getoonde foto's precies de werkelijkheid weergeven. De woning is zeer sfeervol ingericht en je kan zien en bijna voelen dat het met heel veel zorg en aandacht is gedaan, geweldig!. Ook konden we beschikken over een prachtige tuin met een zeer mooie veranda waar we heerlijk konden en ook gebruik konden maken van een lekker zwembad. De woning, de tuin en ook het zwembad werden tijdens onze vakantie uitstekend verzorgd en schoongehouden, waarbij de werkzaamheden bijna onopvallend werden uitgevoerd. Slaapkamers waren voorzien van een goed onderhouden en geruisloze airco, heerlijk!. Ook een geweldige uitvalsbasis voor uitstapjes naar bv. Florence, Pisa, Lucca en Vinci. Wij hebben hier als gezin, met een dochter van 19 en een zoon van 16, twee weken lang een TOP vakantie gehad!.

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren