Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 216 per nacht.

• Inclusief ontbijt
Casale Salvi(Norcia)
Casale Perla(Norcia)
  • Zwembad
5 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een schitterende plek om te verblijven en uitstapjes te maken in de buurt. Ook fijn dat er ‘s avonds wordt gekookt voor de gasten. Lekkere regionale recepten met ingrediènten uit de omgeving en een lekker glas wijn, meer moet dat niet zijn!

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
27 september 2013 beoordeeld

op de doorreis 1 nacht daar geslapen. prachtig oud huis, met veel liefde en vakkennis opgeknapt en in ere hersteld, met oog voor details.
vriendelijke sfeer, huiselijke ambiance, professioneel en goed georganiseerd. familiaire sfeer, voldoende ruimte in privacy en om het huis.
mooie slaapkamer met oude (of nieuw-oude) bouwmaterialen, authentieke meubelen, badkamer up-to-date.
verder kan ik mij alleen aansluiten bij de beoordeling van andere bezoekers zoals Hans5773, JeroenHanneke en agaath b.
catherine

• Verbleef: september 2013, reisde met familie
3 juli 2013 beoordeeld

Echt Italiaans familiebedrijf gerund daar moeder, dochter en twee zoons. Zeer gastvrij en behulpzaam, niets is teveel. Je voelt je meteen thuis. Als je halfpension neemt, krijg je elke avond een 4-gangen verrassing voorgezet, bereid in eigen keuken door Elisabetta en La Mamma. Prachtig, eeuwenoud pand, met veel zorg gerestaureerd. Mooie, ruime kamers. In de omgeving kun je schitterende wandelingen maken in de bergen, vooral in de buurt van Castellucio. Aanrader!!

• Verbleef: juni 2013, reisde met een partner
16 november 2012 beoordeeld

Vooraf 6 nachten geboekt, maar gelukkig konden we ter plaatse nog 3 nachten bijboeken.
Een prachtig gebouw, meer dan 300 jaar oud, geheel gerestaureerd en op een prachtige locatie. Campi is een dorpje van een paar huizen, maar boven het huis ligt Campi Alti, schuin tegen de berg aan. Zeer pittoresk en de moeite waard.
Het nationaal park Monti Sibillini (Sibillijnse bergen) is van een eigen schoonheid, anders dan wat we ooit hebben gezien. Je kunt er in een dag omheen met de auto; probeer de kleine weggetjes, stop op allerlei plekken en ervaar de gastvrijheid.
De gastheren en -vrouwen doen alles om het de bezoeker naar de zin te maken. Elke avond kun je aanschuiven om mee te eten (wel even 's morgens aanmelden) en dan proef je de smaak van het land. Alles zelf gekweekt en bereid. Topklasse!
Men spreekt redelijk goed Engels, dus er is geen echte taalbarrière (al kan het geen kwaad om een cursus Italiaans te gaan volgen, natuurlijk...).

Kortom, een echte aanrader!

• Verbleef: augustus 2012, reisde met een partner
26 oktober 2012 beoordeeld

FonteAntica is een agriturismo in een prachtige gerestaureerde boerderij in het dorpje Campi aan de rand van de Monti Sibillini. De omgeveing leent zich goed voor wandelingen langs de dorpjes, kerkjes en kloosters. Het is er stil, heerlijk stil en mocht je dat teveel worden dan kun je altijd nog een TV huren of van het internet gebruik maken. Maar de eigenaar raadt het af en ik ben het met hem eens. Jammer dat ik er buiten het seizoen was (oktober) en ik niet in de agriturismo zelf kon eten maar binnen een straal van enkele kilometers was er wel wat te vinden. Een goede rede om nog eens terug te komen wat ik zeker zal doen.

• Verbleef: oktober 2012, reisde met vrienden