“Prima maar zeker niet spectaculair”
Beoordeling van Ristorante La Grotta

Ristorante La Grotta
Geclassificeerd als nr. 6 van 101 Restaurants in Montepulciano
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Lokale keuken, Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden, Romantisch
Dineropties: Diner, Ontbijt, Lunch, Na sluitingstijd, Reserveringen
6 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

La Grotta lijkt enigszins gehyped te zijn. De bediening is voortreffelijk en er is een heerlijk terras, maar het eten is niet exceptioneel. Het is goed, maar overtreft niet een gemiddeld restaurant in de regio.

Voor exceptioneel goed eten zit er een aanrader in Montefollonico.

Schrijf een beoordeling

19 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De laatste dag van onze vakantie in Toscane gegeten bij La Grotta. Restaurant bestaat dit jaar 50 jaar. Stond een zes gangen menu op de kaart. Daar hebben wij in de binnentuin van genoten. Aanbevelingen in Trip en vermelding bij Michelin is meer dan terecht. Eten was zeer goed en de bediening vriendelijk.

30 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na vele jaren hier weer terug. Voelt als thuiskomen. Vriendelijke bediening, heerlijk eten!
We zaten in de tuin, lunchten heel ontspannen en genoten van amuse, pasta en secundi.

18 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Kan makkelijk meedraaien in de top!
Bediening goed eten perfect en zeer uitgebreide wijnkaart.
Als je in de buurt bent zeker gaan eten.

7 augustus 2015 beoordeeld

Wij komen hier al jaren en wat ons opvalt is de constante kwaliteit in de gerechten, wijn en bediening. Niet helemaal gek omdat pa en ma met hun zoon en dochter dagelijks aanwezig zijn en toezien op de juiste bereiding en bediening. Het ligt prachtig naast basiliek san Biaggio dat zeker ook een bezoek waard is. Voldoende parkeerplaats voor de deur en makkelijk aanrijden. Wij combineren het vaak met een bezoek aan montepulciano. Bistecca fiotentina is onovertroffen, niet zo vet en erg lekker. Aan alle andere gerechten is net iets meer aandacht besteed je gewend bent bij een Italiaans restaurant. Absolute aanrader!!!!!

Reizigers die Ristorante La Grotta bekeken, bekeken ook

Montepulciano, Province of Siena

In Ristorante La Grotta geweest? Deel je ervaringen!