Beoordeeld op 19 september 2017

Om te beginnen zijn we zeer goed ontvangen door de persoon aan de receptie, we kregen alle nodige uitleg omtrent het appartementje dat we huurden, de omgeving en het restaurant. We hadden een appartementje gehuurd zonder hotelservice en waren hier zeer de tevreden van. Het kleine keukentje dat je er bij krijgt, zit netjes verborgen achter kastdeuren en heeft toch alles wat je nodig hebt. De inrichting van hwet appartement was naar ons idee best romantisch. Uiteindelijk hebben we toch vaker daar ontbeten dan gedacht omwille van het prachtig zicht, achteraf bekeken zou het zonde geweest zijn om dit niet te doen! Het restaurant 's avonds was meer dan in orde. Het is ideaal want je hoeft geen afstanden meer af te leggen 's avonds en de keuken is er ook fijn. Je hebt een heel ruime keuze, je kan kiezen voor een uitgebreide menu als voor een lichte menu voorzien van een goede portie groenten. Het personeel was heel vriendelijk en stond altijd klaar te helpen. Als we nog eens naar Toscane gaan, is de kans erg groot dat hier terug komen!

Kamertip: Vraag om een kamer met uitzicht
Datum van verblijf: september 2017
borgoMontepulciano, Direttore van Borgo Tre Rose, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 september 2018

Dear Elisa,
Thank you very much for your precious feedback and overall for your positive notes.
Thank you for your kind comments on our staff, location, service and property which encourage us to continue working with passion, to create the best resort. We hope to see you back in Tuscany soon!

Kind regards
Antonella de Marco

Beoordeeld op 3 september 2017

Mooi appartement, inrichting een beetje van alles, niet erg sfeervol en donker van binnen.
Vanuit elk raam een prachtig uitzicht op de omgeving
En heerlijk zwembad met rust en genoeg bedjes toen wij er waren, eind juni.
Restaurant met beperkte kaart en wel prijzig,dus niet geschikt om elke avond te eten.
Dorpje Montepulciano op 25 minuten afstand en genoeg keus en gezellig

Kamertip: Wij hadden per toeval een appartement op eerste verdieping met veel privacy, maar ook kamers/ appartementen waar dit niet voor geldt
Datum van verblijf: juni 2017

Dear Guest,
I am not totally sure that your review about the surroundings really mirrors the true picture of this land which, in my opinion, is one of the most unspoilt and least developed part of Italy. Tuscany is a rather peaceful and beautiful place.

We will work hard to impress you much better with our restaurant next time!
Best Regards,

A. De Marco

Beoordeeld op 18 augustus 2015 via mobiele applicatie

Wij komen hier reeds voor de derde maal en het verveelt niet. De ideale uitvalsplek voor Toscane gecombineerd met een pool vakantie. Zee vele mogelijkheden om te dineren in de buurt (veel beter dan wat het restaurant in de Borgo Trerose biedt). Mooi en verzorgd en onderhouden zwembad. Ideaal voor met kinderen. Ook mooie lokatie om te racefietsen. Een absolute aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 4 augustus 2014 via mobiele applicatie

Het voelt echt als een klein dorpje. Je kan er volledig je eigen ding doen, zoals wij in een appartement, of volpension verwennerij in het hotel. Wij houden er wel van om zelf voor ontbijt te zorgen en daarvoor was het keukentje net groot genoeg... Maar voor mensen die echt graag willen koken op reis lijkt datzelfde keukentje mij misschien toch wat krap en ook niet fantastisch uitgerust.... Voor ons echter geen probleem gezien we veel gaan eten in de pittoreske naburige dorpjes en aangename steden. Het domein beviel ons erg! We overwegen sterk om volgend jaar terug te gaan!!!

Datum van verblijf: juli 2014
Beoordeeld op 29 juni 2014

Uitstekende locatie. Ligt boven op een heuvel met fantastisch uitzicht op omringende heuvels met wijngaarden. Kamers heel smaakvol, oud Toscaans ingericht. Heerlijk buiten op het terras ontbijten en dineren met bovengenoemd uitzicht. Het ontbijt is zeer uitgebreid, o.a. dagelijks verse fruitsalade en verschillende taarten, maar ook kaas en vleeswaren.
Minpuntje van het diner : minimale desserts en belachelijk duur.

Kamertip: Kamers met twee aparte bedden zijn erg klein, evenals de badkamer en het balkonnetje. De kamers met een groot bed echter heel ruim en voor dezelfde prijs. Kamer 23 (begane grond met tuintje voor de deur) is aan te bevelen.
Datum van verblijf: juni 2014