Beoordeeld op 18 augustus 2015 via mobiele applicatie

Wij komen hier reeds voor de derde maal en het verveelt niet. De ideale uitvalsplek voor Toscane gecombineerd met een pool vakantie. Zee vele mogelijkheden om te dineren in de buurt (veel beter dan wat het restaurant in de Borgo Trerose biedt). Mooi en verzorgd en onderhouden zwembad. Ideaal voor met kinderen. Ook mooie lokatie om te racefietsen. Een absolute aanrader!

Verbleef: augustus 2015, reisde met familie
Beoordeeld op 4 augustus 2014 via mobiele applicatie

Het voelt echt als een klein dorpje. Je kan er volledig je eigen ding doen, zoals wij in een appartement, of volpension verwennerij in het hotel. Wij houden er wel van om zelf voor ontbijt te zorgen en daarvoor was het keukentje net groot genoeg... Maar voor mensen die echt graag willen koken op reis lijkt datzelfde keukentje mij misschien toch wat krap en ook niet fantastisch uitgerust.... Voor ons echter geen probleem gezien we veel gaan eten in de pittoreske naburige dorpjes en aangename steden. Het domein beviel ons erg! We overwegen sterk om volgend jaar terug te gaan!!!

• Verbleef: juli 2014
Beoordeeld op 29 juni 2014

Uitstekende locatie. Ligt boven op een heuvel met fantastisch uitzicht op omringende heuvels met wijngaarden. Kamers heel smaakvol, oud Toscaans ingericht. Heerlijk buiten op het terras ontbijten en dineren met bovengenoemd uitzicht. Het ontbijt is zeer uitgebreid, o.a. dagelijks verse fruitsalade en verschillende taarten, maar ook kaas en vleeswaren.
Minpuntje van het diner : minimale desserts en belachelijk duur.

Kamertip: Kamers met twee aparte bedden zijn erg klein, evenals de badkamer en het balkonnetje. De kamers met een groot bed echter heel ruim en voor dezelfde prijs. Kamer 23 (begane grond met tuintje voor de deur) is aan te bevelen.
  • Verbleef: juni 2014, reisde met een partner
Beoordeeld op 4 juli 2013

Rustig gelegen midden de wijngaarden, mooie kamer wel een minpuntje: kleine douchecabine.
Mogelijkheid om te ontbijten en te dineren op het panoramisch terras, subliem!
Lekkere verzorgde maaltijden.
Ideaal om Toscane te bezoeken op 19 km van Montepulciano en Cortona.
De rest van Toscane is vlot te bereiken.
Voordeel: afgesloten parking
Een plaats om tot rust te komen.

• Verbleef: juni 2013, reisde met een partner
Beoordeeld op 17 augustus 2012

Borgo Tre Rose is een mooi complex met ca. 42 appartementen, prachtig en uniek gelegen op een heuvel in het Zuid-Toscaanse landschap, op 1 km van de regiogrens met Umbrie.

De appartementen zijn ruim en smaakvol Toscaans ingericht en hebben beschikking over horren, zodat je 's avonds gewoon de ramen kunt openen zonder angst voor een invasie van insecten. Het complex heeft een mooi zwembad met aangrenzende tuin, met volop schaduwplekken. Het restaurant op het complex is ook goed, maar wel duurder geprijsd dan andere restaurants in de directe omgeving.

Receptiepersoneel was engelstalig en zeer attent. Volop mogelijkheden voor het maken van uitstapjes aanwezig, zowel in Toscane (Montepulciano, Pienza, Cortona, Montalcino) als in Umbrie (Assisi, Spoleto, Perugia, Spello, Lago di Montepulciano). Op 14 km afstand (Farneta) is een manege, van waaruit prachtige paardrijtochten te maken zijn (20 euro per uur).

Enkele aandachtspunten: de klimwand is alleen toegankelijk met een instructeur op afspraak. Tevens wordt het zwembad af en toe gebruikt voor besloten trouwfeesten, waardoor het tijdelijk niet toegankelijk is voor de gasten.

• Verbleef: juli 2012, reisde met familie
borgoMontepulciano, Direttore van Borgo Tre Rose, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 september 2012

Wij betuigen graag onze dankbaarheid aan klanten zoals u, die met ons samenwerken om onze diensten te verbeteren.
Bedankt en een welgemeende groet…..

Antonella De Marco