“Karakteristiek restaurant met een heerlijke kaart”
Beoordeling van Ristorante Degli Archi

Ristorante Degli Archi
Geclassificeerd als nr. 25 van 100 Restaurants in Montepulciano
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
24 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker geluncht! De risotto en pici met truffel zijn zeer aan te raden. Inrichting met veel karakter. Zeker leuk om naar toe te gaan!

6 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

In het mooie Montepulciano lunchten we hier. Eenmaal aan tafel kregen we al commentaar dat we geen wijn bij het eten wensten te gebruiken. Toen we ook nog "slecht" bruschetta en lasagne bestelden was het qua vriendelijkheid snel gedaan. Voor het afrekenen moest ik naar binnen. Ik gaf aan met de pin te willen betalen, dat viel niet in goede aarde. 25 euro kon ik toch gewoon betalen. Dit weigerde ik vervolgens uit principe. Zonder "dank je wel" of "tot ziens" werd afgerekend. Erg onprofessioneel.

eldaaprile, Proprietario van Ristorante Degli Archi, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 november 2016

Quando nel mio Ristorante entrano persone come voi mi viene la pelle d'oca! Mi ricordo perfettamente di un gruppetto di furbetti che, dopo aver chiesto pane e olio e quant'altro, alla voce COPERTO hanno fatto finta di non capire una benemerita sperando di trovare l'italiano complessato che si abbassa alle richieste dei superman nordici. Questo non è accaduto e di conseguenza la sua valutazione è ridicola e menzognera, a dimostrazione che la Civilta' è un'altra cosa!

19 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten! Gastvrij ontvangen met hond en kind.voor herhaling vatbaar! Vooraf anti pasti schotel gehad. Dit was genoeg voor ons 3en. Hoofdgerecht pasta met lobster. heerlijk

14 augustus 2016 beoordeeld

Bezocht met de echtgenote in augustus 2016, zelfs 2x. Een zeer vriendelijke ontvangst door de eigenaar, de bediening is bijna perfect. We hebben er zeer lekkere spaghetti vongole gegeten en gegrilde steak. Nagerecht zijn overheerlijk. Kies een lekkere streekwijn. Restaurant mag voor mij enkele plaatsen hoger staan wel iets duurder.

11 augustus 2016 beoordeeld

geweldige lunch, heerlijke knoflookteentjes en Italiaanse kaas...De gastheer zong een lied bij ons aan tafell. Prachtig uitzicht en mooie ambiance

Reizigers die Ristorante Degli Archi bekeken, bekeken ook

Montepulciano, Province of Siena

In Ristorante Degli Archi geweest? Deel je ervaringen!