“Lauw eten, chagrijnige bediening en langs drukke weg”
Beoordeling van Ristorante Il Covo

Ristorante Il Covo
Reserveren met
Ristorante Il Covo is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 31 van 105 Restaurants in Montepulciano
Geschikt voor: Speciale gelegenheden
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
6 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ronduit een slecht restaurant. Als voorgerecht had ik een aubergine taartje met pecorino saus waarvan de smaak op zich goed was, maar jammer genoeg was het nog koud van binnen. De pasta's waren zeer matig. De dame in de bediening had er erg weinig zin in en het terras ligt aan een hele drukke weg. Dus ook voor even een snel hapje eten, wat onze insteek was, zou ik toch even verder zoeken.

28 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij werden nog bediend om 23u00
Het personeel is heel gastvriendelijk.
We aten mixed meat, het was heerlijk !!
Ik zou deze plaats zeker aanraden

12 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi,terras ok wat geluid van de weg , maar het eten en de vriendelijkheid van de baas .Dan hoor je het niet meer .
Het eten was vers en zelf gemaakt . De dessert was de kers op de taart . Super wij gaan terug

9 augustus 2014 beoordeeld

Fraai terras, niet al te groot, met zicht op de heuvel. De naastgelegen weg is helaas wel te horen. Voorgerecht van vis was zalig. We hadden erg veel zin in pizza maar het was lastig want er stonden veel lekkere dingen op de kaart! De wijn was goed en de espresso ook. De bediening was een beetje overrompeld door de enorme aanloop (alles kwam tegelijkertijd zeg maar) maar wij hielden vast aan ons ontspannen vakantiegevoel. We hadden geen haast. Zeker uitproberen!

31 mei 2014 beoordeeld

De pizza was niet lekker en lauw. In verhouding tot de prijs matig. De kaart was niet zo uitgebreid.

Reizigers die Ristorante Il Covo bekeken, bekeken ook

Montepulciano, Province of Siena

In Ristorante Il Covo geweest? Deel je ervaringen!