“Heel lekker”
Beoordeling van Le Logge del Vignola

Le Logge del Vignola
Geclassificeerd als nr. 7 van 101 Restaurants in Montepulciano
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Lokale keuken, Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
28 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De beste risotto ooit (met truffel) gegeten. Verder waren de andere gerechten van tafelgenoten en hoofdgerecht eveneens zeer lekker. Uitgebreide wijnkaart en vriendelijke bediening.

Schrijf een beoordeling

2 oktober 2015 beoordeeld

Tijdens een bezoek aan Montepulciano kwamen we bij toeval in dit restaurant.
We hebben hier een geweldige eet ervaring gehad. Bij binnenkomst een glas prosecco van het huis. Daarna een Risotto met truffel. Om je vingers bij op te eten. Vervolgens duivenborst in een heerlijke saus en prachtig opgediend. Alles met een heerlijk glas Montepulciano erbij. .Niet goedkoop, wel hemels.

11 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Alles volzet, maar mits 5 minuten wachten hadden ze buiten een tafel klaargezet. Perfecte bediening, keilekker eten en topwijnen. De extra's ronden het geheel perfect af. Gaan eten zou ik zo zeggen.

12 juni 2015 beoordeeld

Goede ontvangst door het personeel die onmiddellijk aandacht hebben voor de klant.
Aangezien het juist het begin was van het seizoen van de zomertruffel waren er op dit vlak wat suggesties.
Mooie menukaart en zeer uitgebreide wijnkaart met uiteraard heel wat Vino Nobile de Montepulciano aan democratische prijzen, zeker als men het heeft over toch wel een van de betere Italiaanse wijnen.
Enig minpuntje, vandaar maar 4 ° : mijn risotto was te hard gekookt en niet smeuïg genoeg.
Voor de rest zeker een goed adres in Montepulciano

16 augustus 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Zonder reservering heerlijk gegeten (lunch). Toscaanse keuken met een verfijnde twist, vakkundig bereid met mooie ingrediënten en fraai gepresenteerd. Uitstekende service en dito wijnen. Niet goedkoop maar wel een zeer goeie prijs/kwaliteit verhouding. Een omweg waard als je een passie voor verfijnd eten hebt.

Reizigers die Le Logge del Vignola bekeken, bekeken ook

Montepulciano, Province of Siena

In Le Logge del Vignola geweest? Deel je ervaringen!