“Gewoon geweldig ”
Beoordeling van Pane Vino & Zucchero

Pane Vino & Zucchero
Geclassificeerd als nr. 3 van 101 Restaurants in Montepulciano
26 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag via tripadviser lokaal restaurant gezocht en deze viel er gewoon uit en inderdaad geweldige belevenis uitstekende gastvrouw en eveneens personeel lekker eten en geweldige wijnkaart. Als we nog eens in de buurt zijn komen we zeker terug.

Schrijf een beoordeling

21 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig plekkje in het mooie Montepulciano. Heerlijke typische Toscaanse gerechten. Lekker gegeten met z'n viertjes. Ook de kids vonden het smullen. Plankje met anti pasta was een schilderijtje. Traditionele pici was heerlijk en gerechtje met linguine en vis met spinazie en pijnboompitjes en rozijnen super lekker. De wijnkaart ook erg goed. Persoonlijke vriendelijke bediening en lekker snel (fijn met jonge kids ;). Culinair genieten.

22 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Door TripAdvisor dit plaatsje gevonden en we hebben het ons niet beklaagd. Vriendelijke bediening , lekker fris in de kelder gegeten aan democratische prijzen. We namen een starter kaas om te delen. Dit werd mooi gepresenteerd en erg verfijnd. Daarna een slaatje die ook zeer verfijnd en zeer lekker was. Crème brulée was speciaal en er zaten nootjes in , daar moest je wel voor te vinden zijn. Indien het mogelijk zou zijn , zouden we zeker nog eens terug gaan.

5 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk ontvangst door de eigenaresse,

We Kregen onze Tafel en ze stelde zich persoonlijk voor.
Erg Leuk en ontspannen.
Zijn wist alles van het eten, en advies voor de wijn konden we krijgen van de medewerker of van haar man.

We hebben heerlijk uitgebreid gegeten voor een nette Prijs.
Wijnen zijn overigens ook per glas te bestellen !

25 april 2017 beoordeeld

Het is heerlijk dineren bij Pane Vino & Zucchero.
Alle gerechten zijn met zorg bereid en gepresenteerd. De porties zijn niet groot, maar ze smaken geweldig: wat een lekkere smaakjes (alleen al de gegrilde paprika!) Het vlees is mals als boter. De bijbestelde wijn maakt de maaltijd af!
Het toetje met dezelfde naam als het restaurant kan ik sterk aanbevelen.
Als je zeker wilt zijn van een plaatsje, is het verstandig om even te reserveren.
Het is niet echt goedkoop bij Pane en voor dat geld zou je wel op een betere stoel hebben willen zitten (verbeterpuntje).

Reizigers die Pane Vino & Zucchero bekeken, bekeken ook

Sant'Albino, Montepulciano
Montepulciano, Province of Siena

In Pane Vino & Zucchero geweest? Deel je ervaringen!