“Italië op zijn best!”
Beoordeling van Bistrò del Corso

Bistrò del Corso
Geclassificeerd als nr. 15 van 202 Restaurants in Montecatini Terme
31 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier met z'n tweeën geweest. Bij het ontvangst dachten we dat de vrouw en beetje chagrijnig was. Maar dat was ze helemaal niet. Het eten is echt geweldig! Alles word vers op dat moment klaar gemaakt waardoor het misschien iets langer duurt (er staat ook een bordje "wie van eten houd het tijd om te wachten").
Kortom een aanrader!!!

Datum van bezoek: augustus 2020

1 september 2019 beoordeeld

Huiselijk! maar ook zo lekker.
Aanrader. Ben er diverse malen wezen eten. Goede gerechten en zeer gastvrij.

Datum van bezoek: augustus 2019
12 augustus 2019 beoordeeld

Eerder deze week deze tent geprobeerd voor de lunch, een beetje raar voor de lunch geen pizza of sandwich. Eigenlijk hadden zij niets, wat gedronken. Waarvan de koffie niet te drinken was, bijna onmogelijk in Italië lijkt mij.
Voor vandaag gereserveerd om 18.30 , bevestigd per mail. Rond 18.45 werden zeer onvriendelijk ontvangen en vervolgens ondanks dat zij onze reservering zag bot verzocht om om 20.00 terug te komen.
Uiteraard komen wij in deze tent niet meer terug. En zijn en herbenoem de hoek heerlijk gegeten.

Datum van bezoek: augustus 2019
24 juni 2019 beoordeeld

Leuk familierestaurantje met oma achter de pannen. Hele vrolijke dames in de bediening! Eten is eenvoudig en goed. Met als kerst op de taart een glaasje limoncello of grappa van het huis.

Wij hebben vlees + kaas antipasti vooraf gedeeld (heerlijk), daarna spaghetti alla carbonara en spaghetti aglio, olio, pepperoncino (deze was wel wat heftig). Al met al meer dan prima!

Datum van bezoek: juni 2019
13 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Superfood, superitaliaans, typisch en echt ! Ga er aub naar toe ! jammer dat we deze parel op onze laatste dag ontdekten !

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die Bistrò del Corso bekeken, bekeken ook

Montecatini Terme, Province of Pistoia

In Bistrò del Corso geweest? Deel je ervaringen!