18 december 2017 beoordeeld

Fantastische kleine camping. Sfeer is erg fijn, goed contact met de eigenaren. Het is back to basic, dat geeft juist het fijne vakantiegevoel. Plek is erg goed, er is rust maar toch ook meer dan voldoende te doen in de omgeving. Een verademing als je deze camping vergelijkt met veel andere Italiaanse campings. Zwembad is klein maar groot genoeg, douches zijn inderdaad niet altijd warm, het gezamenlijke eten is gezellig en kwalitatief prima. De centrale bar is erg fijn, hoe warm het ook is er is altijd een koel drankje.

Kamertip: De plek om heerlijk te camperen, zoek vooral naar de leuke stranden, er zijn er voldoende.
  • Verbleef: juli 2017, reisde met familie
26 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De beste camping die ik deze vakantie heb gezien, wat een aardige mensen. Leuke gezellig receptioniste een echt Friezin denk ik. De Eigenaar was heel erg trots op zijn camping en dat was te zien aan behulpzaamheid en schoonheid.
Allemaal een eigen douche en toilet, prima winkeltje. Alle mooie beroemde plaatsen op kleine afstand. Nogmaals echt een van de betere campings in Toscane.
Zeer goed restaurant op loop afstand. En in Alto heb je ook zat leuke dingen te doen. De Terme zijn prachtig. Voor fietsen en wandelen een top omgeving.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
20 september 2017 beoordeeld

Zoals door anderen al aangekaart zijn de douches koud als de zon niet heeft geschenen ivm feit dat alles draait op zonne energie. Als het redelijk weer is dan is het water lauw. Volgens receptioniste onmogelijk. Verwees me na 2e koude douche naar eigenaar Roberto.

Deze "Roberto" brieste al direct dat dit onmogelijk was, systeem zou overschakelen etc. Uiteindelijk samen getest. Douche bleef koud tot deze eigenaar Roberto 3 x de knop naar ijskoud draaide en 5 min liet doorlopen. Toen werd de douche warm en was ik een "grazy stupid Dutch men" en een "Catzo" en zo volgde er nog wat verwensingen.

Wij zijn dezelfde dag nog vertrokken, eerder dan gepland en hebben bij de receptioniste (NL's) nog gevraagd of het normaal is dat je je betalende klant zo uitscheld en voor schut zet voor de andere gasten echter zij stond aan de kant van haar werkgever.

Wij zijn vertrokken en keren ondanks de leuke plaats nooit meer terug naar deze verschrikkelijke camping met scheldende eigenaar

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner
24 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heeeel mooi uitzicht vanuit onze tent op een terras-plekje. Heel verrassend : een welness zwembad en ook groot genieg om echt te zwemmen en ook nog een ploeterbad en een ander zwembad beneden op de camping. Wij betaalden 50€ per nacht voor ons gezin met 3 kinderen.

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
21 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

4 nachten geweest. We stonden op een plek met privesanitair was echt super! We zijn op deze camping 20 jaar geleden geweest. Veranderd maar zeker weer voor herhaling vatbaar. Heerlijk zwembad beneden. Dicht bij winkel met 2 vriendelijke dames. Trudie heeft ons leuk verwelkomt. We vonden het geen goedkope camping. Eten in restaurant hebben we niet gedaan. Wel heerlijk kopje koffie gedronken en ijsje gegeten, super plek mooi gelegen om naar Lucca, Pisa, Florence en Siena. Siena geweest de dag voor de palio op 15 augustus. Was heel gaaf. We gingen 1 dag eerder zodat het minder druk zou zijn maar dit was minder waar. Daarentegen geweldige ervaring. Heerlijke tijd gehad op camping belsito

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie