20 september 2017 beoordeeld

Zoals door anderen al aangekaart zijn de douches koud als de zon niet heeft geschenen ivm feit dat alles draait op zonne energie. Als het redelijk weer is dan is het water lauw. Volgens receptioniste onmogelijk. Verwees me na 2e koude douche naar eigenaar Roberto.

Deze "Roberto" brieste al direct dat dit onmogelijk was, systeem zou overschakelen etc. Uiteindelijk samen getest. Douche bleef koud tot deze eigenaar Roberto 3 x de knop naar ijskoud draaide en 5 min liet doorlopen. Toen werd de douche warm en was ik een "grazy stupid Dutch men" en een "Catzo" en zo volgde er nog wat verwensingen.

Wij zijn dezelfde dag nog vertrokken, eerder dan gepland en hebben bij de receptioniste (NL's) nog gevraagd of het normaal is dat je je betalende klant zo uitscheld en voor schut zet voor de andere gasten echter zij stond aan de kant van haar werkgever.

Wij zijn vertrokken en keren ondanks de leuke plaats nooit meer terug naar deze verschrikkelijke camping met scheldende eigenaar

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner
24 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heeeel mooi uitzicht vanuit onze tent op een terras-plekje. Heel verrassend : een welness zwembad en ook groot genieg om echt te zwemmen en ook nog een ploeterbad en een ander zwembad beneden op de camping. Wij betaalden 50€ per nacht voor ons gezin met 3 kinderen.

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
21 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

4 nachten geweest. We stonden op een plek met privesanitair was echt super! We zijn op deze camping 20 jaar geleden geweest. Veranderd maar zeker weer voor herhaling vatbaar. Heerlijk zwembad beneden. Dicht bij winkel met 2 vriendelijke dames. Trudie heeft ons leuk verwelkomt. We vonden het geen goedkope camping. Eten in restaurant hebben we niet gedaan. Wel heerlijk kopje koffie gedronken en ijsje gegeten, super plek mooi gelegen om naar Lucca, Pisa, Florence en Siena. Siena geweest de dag voor de palio op 15 augustus. Was heel gaaf. We gingen 1 dag eerder zodat het minder druk zou zijn maar dit was minder waar. Daarentegen geweldige ervaring. Heerlijke tijd gehad op camping belsito

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
19 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze camping is best groot, maar waar wij staan heb je daar weinig erg in. Veel hoogteverschillen en straatjes.
De campingwinkel heeft weinig en is van 11-16 uur gesloten. Je kunt wel brood bestellen, maar het is niet echt lekker.
Met name het bovenste zwembad is goed!
Ook het restaurant is prima.
Er zijn 3 maten staanplaatsen waarvan sommige met eigen sanitair. Dat klinkt goed, maar het is een hokje van 1.20 x 1.20m met daarin een wc-pot zonder bril, een wastafel en de douche. Vreselijk en ook nog prijzig.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
28 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De camping is gezellig met 2 zwembaden kom je nooit water te kort om af te koelen boven is het wel Fijn met het uitzicht alleen als je beneden zit is het een puinhoop iedereen heeft amper ruimte
Wel jammer dat sommige plaatsen een beetje scheef staan dat verpest sommige plekken wel

Verbleef: juli 2017