Beoordeeld op 21 augustus 2017 via mobiele applicatie

4 nachten geweest. We stonden op een plek met privesanitair was echt super! We zijn op deze camping 20 jaar geleden geweest. Veranderd maar zeker weer voor herhaling vatbaar. Heerlijk zwembad beneden. Dicht bij winkel met 2 vriendelijke dames. Trudie heeft ons leuk verwelkomt. We vonden het geen goedkope camping. Eten in restaurant hebben we niet gedaan. Wel heerlijk kopje koffie gedronken en ijsje gegeten, super plek mooi gelegen om naar Lucca, Pisa, Florence en Siena. Siena geweest de dag voor de palio op 15 augustus. Was heel gaaf. We gingen 1 dag eerder zodat het minder druk zou zijn maar dit was minder waar. Daarentegen geweldige ervaring. Heerlijke tijd gehad op camping belsito

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 19 augustus 2017 via mobiele applicatie

Deze camping is best groot, maar waar wij staan heb je daar weinig erg in. Veel hoogteverschillen en straatjes.
De campingwinkel heeft weinig en is van 11-16 uur gesloten. Je kunt wel brood bestellen, maar het is niet echt lekker.
Met name het bovenste zwembad is goed!
Ook het restaurant is prima.
Er zijn 3 maten staanplaatsen waarvan sommige met eigen sanitair. Dat klinkt goed, maar het is een hokje van 1.20 x 1.20m met daarin een wc-pot zonder bril, een wastafel en de douche. Vreselijk en ook nog prijzig.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 28 juli 2017 via mobiele applicatie

De camping is gezellig met 2 zwembaden kom je nooit water te kort om af te koelen boven is het wel Fijn met het uitzicht alleen als je beneden zit is het een puinhoop iedereen heeft amper ruimte
Wel jammer dat sommige plaatsen een beetje scheef staan dat verpest sommige plekken wel

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 9 juli 2017 via mobiele applicatie

Mooie camping met niet grote, meest afgebakende plekken . Goed sanitair . In het voorseizoen een geweldige camping met bovenin een super mooi zwembad met diverse wihlpools en een prachtig uitzicht. Een goed en betaalbaar restaurant. Ik vierde er mijn verjaardag en een goedverzorgd uitgebreid ontbijt bij de caravan was geen probleem. Een camping om nog eens terug te gaan in het voorseizoen want hij is wel groot en als alle plekken bezet zijn............

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 8 juli 2017

We hebben 6 weken met de motor door Italie gereisd en dit was één van de betere campings, prachtige locatie, verzorgd sanitair, 2 zwembaden waarvan één met termen; heel rustig, geen animatie 's avonds; er is ook een restaurant en bar maar daar zijn we niet gaan eten want op loopafstand (5 min) is er een heel lekker en goedkoop restaurantje! Van hieruit kan je Lucca en de rest van Toscane verkennen; een aanrader!!

Datum van verblijf: juni 2017