Gratis annuleren tot 02-10-21
Hotels.comUS$ 58
PricelineUS$ 59
getaroom.comUS$ 88
Beoordeeld op 3 juli 2020

In de (bijna) post-coronaperiode van 23 tot 30 juni 2020 verbleven in dit hotel, al had ik in se gereseveerd in het aanpalende Da Vinci Hotel. Wat kan ik zeggen? Een voortreffelijke ervaring op alle vlakken: personeel, hygiëne, gratis upgrade naar kamers met klein terras, vernieuwde design-kamers met alle noodzakelijkheden. Ontbijt is sober maar zonder meer voldoende en lekker; hetzelfde geldt voor de enkele avondmaaltijden die we er nuttigden.

Bovendien had ik een afgesloten parkeerplaats gehuurd (op enkele meters van het hotel), zonder meer een bijkomend pluspunt.

Hotel ligt in het rustige gedeelte van Montecatini Terme, dat in deze bijzondere periode toch een wat 'belegen' indruk naliet.

In ieder geval was/is Hotel Boston een absolute aanrader voor wie net als ik Toscane en in het bijzonder Toscaanse tuinen wilde bezoeken.

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 3 mei 2019

Hotel Boston ligt in het centraal gelegen Montecatini therme. Hotel ligt in centrum van de stad op minuten lopen van hoofdstraat, station, en diverse goede restaurants.
Wij hadden een 2-persoonskamer en een 1 persoonskamer, De 2-persoons was recent gerenoveerd en dit gaf een een modernere look. Meubilair kan ook wat moderner. Spiegel op de kamer zou behulpzaam zijn. Matras was voor ons prima, badkamer uitstekend, ontbijt prima. Schoonmaak prima. Kamer lag aan straatkant en ivm ontbreken van dubbel glas veel straatgeluiden. Personeel behulpzaam. Parkeren kan op straat met een parkeerkaart van hotel (3,50 per dag)
1-persoonskamer aan de kleine kant maar voldoet

Kamertip: kan je niet tegen straatgeluiden vraag dan een kamer aan de achterkant.
Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 7 oktober 2017

kamer die ik had was verouderd, eten was ronduit slecht - zeker geen 4 sterren waard

eten was ronduit slecht, zelfs zeer slecht - ik vraag mij nog altijd af hoe ze er in slagen om zo'n slechte kost op tafel te brengen

Datum van verblijf: september 2017
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 29 augustus 2017 via mobiele applicatie

Hotel ligt dichtbij het centrum en station. De kamer Was klein maar prima, zelf vond ik de matras wat te zacht en Is het te warm op de kamer. Er Is wel airco, maar die lijkt niet het vermogen te hebben om echt te koelen. Daarnaast werkte onze airco alleen als We op de kamer waren. Kamer Is goed geïsoleerd, geen last van omgevingsgeluiden of buren.
Douche Is perfect, heerlijk!
Ontbijt is goed, veel keuze en je kan lekker buiten zitten.
Zwembad zit in een ander gebouw, prima om even af te koelen. Geen schaduw aanwezig.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 28 juli 2017

Kamer dikke nul. Bij aankomst toilet kapot. Bril stond er naast. Konden ook niet in douche. Venster kon 10 cm open met zicht op plat dak. Verschrikkelijk; zicht nul.Dit noemen ze dan een 4 sterren hotel.Bij het bestellen van een cola krijgen we die van een fles die al een tijd open stond; waarvoor we heel veel betaalden.

Datum van verblijf: juli 2017