“Lekker ijs”

Gelateria Yogurteria Supercrema
Geclassificeerd als nr. 1 van 19 Dessert in Montecatini Terme
Keukens: Italiaans
11 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker ijsje. Helaas vond ik zoals bij de beoordeling dit zeker niet het lekkerste ijs van de stad. Wel een super vriendelijke bediening!

Datum van bezoek: augustus 2017

3 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Snel krijgen we onze bestelling van overheerlijk ijs in een klein winkeltje waar de eigenaar nog trots is op zijn vak! Het winkel staat vol met prijzen. Echte aanrader in het centrum kort bij het station.

Datum van bezoek: augustus 2017
23 augustus 2016 beoordeeld

Als je in de buurt bent moet je hier zeker een cremeke gaan eten of likken. Gewoon hemels, de beste ijscreme die ik ooit gelikt hebt! Voor 5 euro krijg je daar een creme die je bijna niet op krijgt, met alles erop en eraan!

Datum van bezoek: augustus 2016
24 juli 2016 beoordeeld

Na een lange dag in Florence tijd voor een ijsje. Wat op valt is de vlotte bediening die van een simpel ijsje toch een feestje maakt. Voor € 3,00 een middelgroot bakkie met 4 smaken. Smullen maar.Deze ijssalon zit nagenoeg bij het station, prima als je een dag bent wezen treinen. Je kunt er niet omheen.

Datum van bezoek: juli 2016
16 augustus 2015 beoordeeld

Indien je een italiaans ijsje wilt of een granita ben je daar aan het juiste adres. Verschillende keren ben ik er geweest en het is echt lekker ijs! Mijn persoonlijke favoriet was de Melone, amarena en joghurt. Wanneer je nadien dezelfde smaak bij een andere "gelateria" probeert proef je duidelijk het verschil. Ze zijn gelegen op weg naar het station van Montecatini Centro (in de straat wanneer je voor het station staat)

Datum van bezoek: augustus 2015

Reizigers die Gelateria Yogurteria Supercrema bekeken, bekeken ook

Montecatini Terme, Province of Pistoia

In Gelateria Yogurteria Supercrema geweest? Deel je ervaringen!