“Onvriendelijk en niet aan eten toegekomen! Genegeerd.”

Pizzeria Trattoria il Vicolo
Keukens: Italiaans
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
8 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Zelfs niet kunnen eten maar dacht dat het toch belangrijk was dit te melden. Na een lange rit vanuit België door het hotel aangeraden om hier te komen eten. We zijn zelfs niet binnen geraakt! Een dienster kwam ons heel kortaf vragen of we gereserveerd hadden. Wanneer we zeiden neen, mompelde ze iets en vervolgens werden we genegeerd… genoeg om nooit meer naar deze tent te gaan.

Datum van bezoek: augustus 2021
Traveler611434, Proprietario van Pizzeria Trattoria il Vicolo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Ho risposto al signore che senza prenotazione non vi erano tavoli disponibili. Ci spiace molto per l'inconveniente ma purtroppo/fortunatamente durante il periodo di ferragosto il servizio della cena è spesso al completo e,almeno per il primo turno, la prenotazione è fortemente consigliata.

12 augustus 2019 beoordeeld

Vandaag hier bij toeval terecht gekomen. Waren de eerst, vriendelijke ontvangst. Stroomde al snel vol, dus reserveren of op tijd komen.
Vooraf een bordje antipasta lekker ( op de kippenlever na dan) en meloen met Parma ham. Daarna heerlijk tagliatelle carbonara en entrecote . Pasta was simpel en erg lekker. Vlees was goed , de saus een beetje zout.
Het begin een beetje te regenen, beetje apart dat de twee tafels naast ons onder het afdakje werden geplaatst en aan ons niets gevraagd werd. Het regende gelukkig niet hard en het eten was er niet minder lekker om.

Datum van bezoek: augustus 2019
30 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima restaurant. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Niet hoogstaand maar wel heerlijk Italiaans. En voor relatief weinig geld. Aanrader!

Datum van bezoek: juli 2019
15 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, een heerlijke keuken waar vaders in de keuken staat om z’n locale recepturen te bereiden .
Een familiebedrijf waar je informeel kunt genieten.

Datum van bezoek: augustus 2018
5 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

In 2012 eerste keer hier gegeten en gelijk verkocht!! De calzone is mijn favoriet! Pizza heerlijk en de toetjes groot!! Liefde is wat je krijgt/eet bij deze familie

Datum van bezoek: september 2016

Reizigers die Pizzeria Trattoria il Vicolo bekeken, bekeken ook

Montecatini Terme, Province of Pistoia

In Pizzeria Trattoria il Vicolo geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.