23 september 2016 beoordeeld

Ruime kamer met balkon , heel goede en grote bedden . Verzorgd sanitair , wij hadden douche en bubbelbad! WiFi werkt goed . Meubels zijn wat verouderd , typisch Italiaanse stijl .
Heel goed werkende airco , zeker nodig bij hitte !
Ligt op enkele stappen van centrum en kleine 10 minuten van station.
Veel mogelijkheden om met de trein uitstappen te doen.
Ontbijt verzorgd , maar zoals meestal in Italië veel zoetigheden.
De ramen zijn wel aan vernieuwing toe .... Laten teveel geluid door .

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
Hotel Tamerici M, Proprietario van Grand Hotel Tamerici & Principe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 september 2016

Dear Marie and Louis,

Thank you so much for reviewing our hotel! Everyone here is really glad to read reviews of happy guests, and we definitely hope that you will come back again for a next stay in order to get the 5th star!

Best regards from me and all the staff,

6 augustus 2016 beoordeeld

Wij waren met onze zoon in een rolstoel. Het personeel deed alles om onze vakantie tot een succes te maken. Er werd speciaal een oprit voor de rolstoel gemaakt.
Schone ruimer kamer met goed internet.
Wij werden geholpen bij het zoeken naar een gehandicapten parkeerplaats in de straat.
Dit hotel is echt een aanrader voor iedereen die verwend wil worden.

Kamertip: Vraag om hetgeen wat voor jou belangrijk is. Het personeel zal alles doen om dat mogelijk te maken.
  • Verbleef: juli 2016, reisde met familie
Hotel Tamerici M, Proprietario van Grand Hotel Tamerici & Principe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 augustus 2016

Dear Mr. Aartdenhollander,

Thanks a lot for dedicating us this beautiful review! Our goal is to make our guests feel at home and we are really glad to know that we achieved it with your beautiful family.

We will do our best to confirm all your positive memories in a successive stay!

Hoping to see you soon, we send our best regards.

Eugenio Pancioli & staff

22 september 2015 beoordeeld

Wat ouderwets maar zeer goed hotel, hadden een ruime kamer (prestige, kamer 114, hoog plafond) met zeer ruime badkamer en balkon. Niet te zachte bedden. Uitstekende receptie, ontbijtbuffet zeer behoorlijk voor Italië. Wassen en strijken zelfde avond nog terug op kamer. Plezierig zwembad met verstrekte badlakens. Beslist aanbevelingswaardig. Kleine minpuntjes: veel gasten die met bus komen, soms alleen voor diner, en vroeg weer vertrekken. Italiaanse bussen staan altijd stil met draaiende motor... wat jammer is in een stille straat om zeven uur 's ochtends. Montecatini T. is een perfecte plek voor uitstapjes naar Pisa, Lucca, de kust, Florence etc. Allemaal makkelijk te bereizen via spoor of auto. Siena is niet rechtstreeks per trein bereikbaar, en kost wat meer uren in de auto. Loopafstand naar station is ongeveer 10 minuten. Montecatini Alto is ook leuk met funicolare (kabelbaan), fantastisch uitzicht maar beperkter qua restaurants. Wij waren als koppel en zouden hier zeker terugkeren.

• Verbleef: september 2015, reisde met een partner
Hotel Tamerici M, Proprietario van Grand Hotel Tamerici & Principe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 september 2015

Dear Pasulu,

Thanks a lot for writing this beautiful review, I'm very pleased by your words towards Tamerici!

I hope that you'll come again in my hotel to even improve your experience.

Warme Goeten uit Italie!

26 augustus 2015 beoordeeld

Wij hebben genoten van ons verblijf gedurende 11 dagen in dit uitstekende hotel waarin de klant centraal staat. Het is duidelijk een beleidskeuze van het hotelmanagement om te investeren in personeel en lekker eten. Het hotel beschikt dan ook over ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij hebben steeds weer genoten van een aantrekkelijk en uitgebreid ontbijt en een diner dat bestaat uit 3 of 4 gangen (hiervoor betaal je slechts 25 € of 30 € per persoon), het diner is gevarieerd, verzorgd en heerlijk. Nette kamers. Wij komen in ieder geval terug ! Montecatini Terme is een prima uitvalsbasis om met de trein Firenze, Lucca en Pisa te bezoeken. Vanuit de luchthaven van Firenze-Peretola is Montecatine Terme rechtstreeks per bus bereikbaar.

• Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
Hotel Tamerici M, Proprietario van Grand Hotel Tamerici & Principe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 augustus 2015

Dear Philippe,

Thanks a lot for taking your time in writing this outstanding review! We are very happy to know that you felt like at home, as we constantly work to offer a premium class hospitality to our guests.

With the hope of seeing you again, I send my best regards from Italy! Warme Groeten!

5 september 2013 beoordeeld

Perfect gelegen voor alle plaatsen die je wil bezoeken in Toscane.. Nette ruime Kamers met ruime balkons en idem badkamer.. Het hele hotel ademt klasse uit. Vriendelijk goed Engelssprekend personeel. Bediening(in smoking) aan het zwembad voor een normale prijs. Uitgebreid ontbijt. Voor elk wat wils. Heerlijk zwembad voor als je een dagje niet op pad gaat. Dan 's Avonds naar een leuk barretje of gezellig restaurant in montecatini terme of met het treintje de berg op naar montecatini alto. Allemaal lopend heel goed te doen. 10 min lopen naar het station. Die brengt je voor een prikkie naar f hartje pisa, florence, siena of lucca.

• Verbleef: augustus 2013, reisde met een partner
Hotel Tamerici M, Owner van Grand Hotel Tamerici & Principe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 september 2013

Dank je wel voor de mooie woorden!

Wij hopen jullie snel te zien! Tot ziens!

Eugenio Pancioli, Owner.