Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (524)
Beoordelingen filteren
524 resultaten
Waardering van reizigers
371
115
29
6
3
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
371
115
29
6
3
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
3 - 8 van 524 beoordelingen
Beoordeeld op 28 juli 2017 via mobiele applicatie

Een heel mooi hotel , kamers mooi ,rustig aan het zwembad, parkeren kan in de straat of in een parkeergarage.
Ontbijt lekker , mensen die spreken over een spiegelei dat ze moeten betalen er liggen gekookte en en gebakken eieren keuze genoeg. Aan het zwembad is de drank misschien wat duur maar tis ook een vijf sterren hotel .
Perfecte ligging niet ver van trein en van restaurantjes.
Wij vonden het super !!!

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
1  Bedank heyyditje
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Esther E, Direttore van LHP Hotel Montecatini Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 augustus 2017
Google-vertaling

Dear Heyyditje,

Thank you so much for staying at Montecatini Palace and for sharing your experience on TripAdvisor.

We are happy to learn that you had an amazing experience with us, and that our staff has contributed to a memorable stay.

I am sure our entire hotel staff enjoyed catering to your needs as much as you enjoyed your stay.

We certainly look forward to welcoming you back in the very near future,
Kind Regards,



LHP Hotels & Suites
Rome - Florence - Naples - Milan - Montecatini - Santa Margherita Ligure/Portofino

Hotel Manager
Esther Enna

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 september 2016

zeer modern hotel, heel strak qua inrichting, super proper, valt op van zodra je binnenkomt.
Onze kamer was door de vorige gasten pas erg laat verlaten waardoor we wat moesten wachten om in te checken.Na een uurtje wachten kwam men ons melden dat de kamer nog niet klaar was en dan heeft men zonder dat we hierom vroegen een gratis upgrade gegeven. Wij hadden een juniorsuite geboekt en men heeft ons een mastersuite gegeven om het lange wachten te compenseren.Chapeau hiervoor.
onze kamer was supergroot, onze dochter van 17 had een eigen afsluitbaar deel vd kamer voor zich alleen hetgeen ze super vond.
er was ook een jacuzzi aanwezig op de kamer waar mijn vrouw en dochter maar al te graag gebruik hebben van gemaakt.
ons bed was aan de zeer harde kant en dit heeft men opgelost door een topper. Is blijkbaar een issue dat al door meerdere mensen aangehaald is.
het ontbijt was goed en voldoende qua keuze, de zaal was OK maar niet supergezellig hiervoor was ze iets te donker ingericht.
Het personeel was heel vriendelijk zowel aan het ontbijt, de balie als het overige personeel waarmee we in contact zijn geweest.
het zwembad op het dak is klein, is eerder een opfrisbad maar je hebt er wel een heel mooi uitzicht over Montecatini en de regio.
De prijzen voor drankjes aan het zwembad zijn wel superduur . 2 verse fruitsapjes en 1 cola voor 27€. Dat vond ik er wel over. ben al in veel 5 sterrenhotels geweest maar dit sloeg wel alles qua prijzen.Dit is wel het enige minpuntje dat ik kon vinden.
wij hebben hier 7 nachten verbleven en zouden zeker terug dit hotel kiezen mochten we ooit nog eens terugkeren naar Toscanië.

  • Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank leikes1
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Esther E, Direttore van LHP Hotel Montecatini Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 november 2016
Google-vertaling

Dear 'Leikes1',

Thank you very much for your positive comments and for taking the time to review your stay with us.

We are happy to learn that you had an amazing experience with us, and that our staff has contributed to a memorable stay.

We have taken very seriously your comment and we will do everything we can to improve our services.

We certainly look forward to welcoming you back in the very near future,

Kind Regards ,

Hotel Manager

Esther Enna

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 9 augustus 2016

Het hotel is nieuw, modern en stijlvol, maar dat maakt het nog geen vijf sterren hotel. Erg kleine kamers. De badkamer was zo klein dat ik me om de wasbak moest vouwen om bij het toilet te komen. Als iemand anders in het hotel onder de douche stond had je zelf amper water meer. De bedden zijn hard en klein. We hebben een topper gevraag (en gekregen) omdat wij er niet op konden slapen. Het ontbijt was zeer karig en de ontbijtzaal erg ongezellig. Nauwelijks keuze, geen verse jus, etc. Het personeel is voor Italiaanse begrippen vriendelijk maar verwacht er niet te veel van. Het zwembad op het dak is klein en het is continu vechten om een bedje. Waarom niet wat meer bedden neerzetten? De bar bij het zwembad is zeer beperkt open. De jongen die er stond kwam iedere ochtend zuchtend de bar openen om na een uur weer te verdwijnen en nooit meer terug te komen. Bijna onmogelijk om iets te bestellen. Gemiste kans. De prijzen van de drank zijn ronduit belachelijk een glas witte wijn kost acht a negen euro. Daar is echter wel een oplossing voor: vraag de wijnkaart en bestel een hele fles. Vele malen goedkoper. Kortom: een zielloos hotel, wannabe vijf sterren, maar nog een lange weg te gaan.

  • Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Bedank AlexanderVan
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Esther E, Direttore van LHP Hotel Montecatini Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 juni 2018
Google-vertaling

Dear AlexanderVan,

Thank you for taking the time to share your experience with us.

As you can see from the other reviews, we are extremely focus on ensuring that our guest have wonderful experiences in Hotel Montecatini Palace.

We have taken very seriously your comment and we will do everything we can to improve our services.

We are looking forward to welcome you soon again to try and leave a better impression this time.

LHP Hotels & Suites
Rome - Florence - Naples - Milan - Montecatini - Santa Margherita Ligure/Portofino

Hotel Manager Montecatini Palace

Esther Enna

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 6 augustus 2016 via mobiele applicatie

Hier verbleven voor 3 dagen tijdens onze rondreis door Europa. Mooi strak hotel in een oud pand. Parkeren kon direct voor de deur op de openbare plaatsen maar dan moest je wel elke ochtend even een nieuw parkeerkaartje bij de receptie halen en achter je ruit leggen. Mooi ingerichte kamers waar ook het strak moderne goed doorgevoerd is. Zwembad zit op het dak maar kan bij de laatste verdieping alleen bereikt worden via een (smalle) trap. Dat is iets om rekening mee te houden voor minder mobiele mensen. Mooi uitzicht over de omgeving vanaf daar en lekker om even op te frissen. Zwembad zelf is relatief klein. Prijzen voor een drankje zijn echt exorbitant, 8 euro voor een cola of 14 euro voor een waterige cocktail is buitenproportioneel.
Ligging van het hotel is in mooie rustige wijk aan het park en op max 10 minuten lopen van het centrum met alle restaurants. Ontbijt is goed maar niet heel uitgebreid.
Zou dit hotel een volgende keer zeker weer kunnen boeken.

Verbleef: juli 2016, reisde met familie
Bedank NielsB282
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Esther E, Direttore van LHP Hotel Montecatini Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 november 2016
Google-vertaling

Dear Niels B,

Thank you very much for your positive comments and for taking the time to review your stay with us.

We have taken very seriously your comment and we will do everything we can to improve our services.

We certainly look forward to welcoming you back in the very near future,

Kind Regards,

Hotel manager

Esther Enna

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 27 juli 2016

hotel is best lastig te vinden qua locatie in het begin, veel eenrichtingverkeer. parkeergelegenheid matig, ze bieden mogelijkheid tot parkeergarage, echter kost dit 20euro per dag. In de straat 3 euro parkeerkaart, maar weinig plaatsen.
Het hotel is een plaatje, geweldig aan de buitenkant, mooie verlichting, tuin netjes, genoeg plekjes om gezellig te zitten gezellig. Niet heel druk was het. Ook aan de binnenkant, supernetjes en schoon. Ziet er erg chique uit bij binnenkomst, mooie vitrines met dure spulletjes, maar het is dan ook niet goedkoop.
Ontbijt prima, echter verse jus d'orange en een omelet moeten geen extra kosten zijn, maar bij een 5-sterrenhotel inbegrepen zijn, evenals een flesje water bij het zwembad of op de kamer als service, dit moet geen 4 euro kosten.
Airco in kamer vreselijk. Werd met de dag warmer, hoe koud je hem ook zette, evenals de afzuiging in de douche werkte niet, dus werd het nog warmer op de kamer. Het bed lag niet heel geweldig. Dit hebben ze wel opgelost met een topper erop. Lag echt een stuk beter.
Verbeterpunt: sluiting zwembad op het dak en sauna. Boven gaan ze al voortijdig opruimen, dus voel je je een beetje bezwaard, terwijl het juist zo heerlijk is met de avondzon op een bedje te liggen en de sauna sluit al om 20u, ondanks de gegevens op de kamer dat deze om 21u sluit.

Kamertip: superior (is volgens mij normaal) is prima
  • Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Kim W
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Esther E, Direttore van LHP Hotel Montecatini Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 augustus 2016
Google-vertaling

Dear Kim W,

Thank you very much for your positive comments and for taking the time to review your stay with us.

We have taken very seriously your comment and we will do everything we can to improve our services.

We certainly look forward to welcoming you back in the very near future,

Kind Regards,

Hotel Manager
Esther Enna

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken