2 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een prachtige familiekamer! Voor 4 pers maar er staat een 5e bed. 2 kamers 2 badkamers en toch samen. Prachtig zeer luxe! Heel modern! Ontbijt is fantastisch! Elke dag parkeerkaart halen bij de receptie voor 3,50 prima te doen! Zwembad prima om af te koelen. Dit is geen hotel om de hele middag bij het zwembad te hangen, daarvoor is er te veel te doen in de omgeving!

Verbleef: augustus 2018, reisde met familie
24 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verblijf voor 6 dagen. Hotel heeft mooie centrale ligging, zeer luxe en mooie spa. Klein zwembad met te weinig bedden, maar voor ons geen probleem.
Keuken uitstekend, vriendelijke bediening.
Montecatine Therme is een mooie kleine plaats met veelal luxe hotels, vooral voor te rusten. Leuke cafés en leuk marktplein, leuke avondwandelingen mogelijk.
Hotel ligt centraal in Toscane, zowel 40 km van Florence alsook ongeveer 50 km van strand. Voor daguitstapjes een mooie ligging. Prijs/kwaliteit is uitstekend en half pension is met deze goede keuken zeker aan te raden. Dranken in hotel zijn normaal geprijsd, kamers zijn schoon en bedden zijn prima. Zeer ruime en mooie badkamer.
Fijn verblijf voor ieder wat wils!

Verbleef: juli 2018, reisde met een partner
22 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gekozen op basis van de lage prijs en de goede beoordelingen maar wij zijn nog meer enthousiast. Ontbijt is heerlijk, ontvangst zeer vriendelijk, mooie suite met bubbelbad voor ons gezin. Alles piccobello

Verbleef: juli 2018, reisde met familie
26 september 2017 beoordeeld

1 week via TUI verbleven in dit hotel en dit is prima bevallen. Goede ruime kamer met prima bedden en voor Italiaanse begrippen mooie badkamer, prima eten - halfpension: elke dag saladebuffet en 3 gangen - afwisselend genoeg. Onitaliaans uitgebreid ontbijtbuffet. Ook fijn dat de vele lawaaiige "bussen" in een aparte eetzaal zaten, zodat wij lekker rustig konden eten.
Fijn zwembad, helaas wat koud (zon-verwarmd).
Roze en gele wielertruien bij balie van Italiaanse helden, alleen jammer dat de Giro-winnaar van 2017 er niet hing :-)
Jammer dat ons niets werd verteld bij inchecken over mogelijkheid om voor EUR 2,50/dag te parkeren. Direct bij hotel is namelijk betaald parkeren van 8-20 uur (blauwe lijnen). Iets verderop (witte lijnen) is het trouwens al gratis - zelfs al aantal plekken direct na de kruising. Daarna begint blauw weer, maar enkele 100-meters verder is het weer vrij. Ga niet bij geel staan: bewonersplekken!
Montecatini Terme is mooie mondaine plaats met ontzettend veel hotels. Hotel ligt op ca 10 min lopen van centrum. Het is een ideale uitvalsbasis voor bezoek aan de vele mooie zaken in Toscane. Lucca en Florence liggen vrij dicht bij, maar ook Cararra, de kust, Siena, San Gigimignano, Volterra e.d. zijn prima aan te rijden - veelal via de Autostrada voor slechts enkele Euri

Kamertip: Kamer aan noord- en oostkant hebben prachtig uitzicht over thermenpark en op Montecatini Alto.
  • Verbleef: september 2017, reisde met een partner
27 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

11 dagen dit hotel geboekt. Het hotel heeft een parkeerplaats waar je €15,- per dag voor betaald. Voor de deur kan dit stukken goedkoper, vraag ernaar bij de bali. Wanneer je iets verder doorrijdt kan je op een gegeven moment gratis parkeren, witte lijnen.
Het personeel is behulpzaam, maar komt niet altijd even vriendelijk over.
Hotel ziet er schoon en netjes uit, wij houden ook erg van deze stijl, nieuw en strak met veel kunst. Onze kamer Was een verassing. 224, we komen binnen in een zitgedeelte met tv, grote inbouwkast en balkon. Daarnaast ligt de slaapkamer met een groot bed en opnieuw een tv en smal balkon. Aangrenzend Is er een inloopkast en een grote badkamer met toilet, bidet, wastafel en ligbad. Helaas geen douche, ik vind zittend douchen toch niet zo prettig.
Kamer Is er erg netjes en schoon, deze kamer Was in oude italiaanse stijl. Maar niet overdreven.
Het zwembad Is mooi aangelegd. Helaas te weinig ligbedden, nauwelijks schaduwplekken en Is het water van het zwembad toch echt een de frisse kant.
De bar heeft van 17:30 - 19:30 happy our, alle drankjes 50%. Dit scheelt enorm en hier wordt ook op gewacht. Wij namen ons eigen drinken mee naar het zwembad of dit Is toegestaan, geen idee.
Ontbijt: goed en gevarieerd.
Diner: keuze uit saladebuffet, voorgerecht en hoofdgerecht, dolce. Het eten Is goed alleen niet altijd onze smaak.
Al met al een prima hotel, voor ons geen hotel om elke dag aan het zwembad te liggen.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner