“Prima avond gehad!”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
29 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ons bezoek was eind september op een donderdag. Dus mede daardoor waarschijnlijk rustig. Prima gegeten, bediening gebeurde door 1 persoon, waardoor het later een beetje rommelig verliep.

22 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We werden goed ontvangen door de gastheer en kregen meteen een glaasje schuimwijn aangeboden. Mijn vriendin is vegetariër en dit was geen enkel probleem hier, de gerechten konden aangepast worden. Ons voorgerecht was wat minder: de carpaccio was droog en de gesmolten kaas (camebert) was te taai. Onze hoofdgerechten daarentegen waren wel heel erg lekker en hebben dit volledig goedgemaakt! Hier zouden we teruggaan.

27 mei 2017 beoordeeld

Zeer aan te bevelen restaurant. Sober, met zorg gekozen interieur. Je ziet dat er nagedacht wordt over kleine details. Dit vind je ook terug op je bord. Zuivere gerechten en dus heel lekker!

20 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldige ontvangst waarbij ons eerst het restaurant werd getoond. De Italiaanse kaart werd uitgelegd en waar nodig werd een vissoort op een mobiele telefoon getoond. Heerlijke antipasto met verschillende vis gerechten gegeten. Zowel hoofdgerecht als nagerecht waren erg goed met voortreffelijke biologische wijnen. Jammer dat wij op doorreis waren.

12 mei 2017 beoordeeld

Het restaurantje bevindt zich in een oud Siciliaans huisje en ziet er aan de buitenkant niet zo aanlokkelijk uit. Eénmaal binnen verandert de stijl onmiddellijk door het stijlvol maar gezellig design meubilair. We worden supervriendelijk onthaald door de eigenaar met een gratis glaasje prosecco. De menukaart is enkel in het Italiaans, maar elk gerechtje wordt voor ieder van ons zonder moeite gedetailleerd vertaald naar het engels. Alles was superlekker en verfijnd, zowel de superverse visgerechtjes als het lamsvlees dat onze partners hadden gekozen. Ook de wijn was van prima kwaliteit en dit alles aan een zeer betaalbare prijs. Werkelijk een aanrader!

Reizigers die The Loft bekeken, bekeken ook

Milazzo, Province of Messina

In The Loft geweest? Deel je ervaringen!