Beoordeeld op 29 september 2018

perfecte ligging voor het bezoeken van Venetië, zeer goede busverbinding zowel vanaf luchthaven als vanaf Venetië, mooie hedendaagse kamers en perfecte gratis internetverbinding, zeer goed uitgebreid ontbijt.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Garden Inn
Hilton G, Front Office Manager van Hilton Garden Inn Venice Mestre San Giuliano, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 oktober 2018

Dear Jo B,

Many thanks for staying with us and for sharing your experience on TripAdvisor.

We are delighted to see that our work of providing flawless service from the start to the finish of your stay has been noted.

Here at the Hilton Garden Inn Venice Mestre we truly care for our guests and are honoured when we receive feedback such as your.

We hope it’s not too long before we have the pleasure of welcoming you back.

Best regards.

Beoordeeld op 8 september 2018

Het hotel is mooi, ontbijt goed, maar dat mag ook wel voor 18 euro pp.Het is wel een duur hotel, biertje betaal je 6 euro voor, vind ik persoonlijk wat buiten proporties en meer mensen, want iedereen kwam met eigen boodschappen, altijd jammer want dan zit er ‘s avonds niemand aan de bar.Wij hebben ook 1 avond bij hotel ernaast gegeten, was soort pizzeria, alles gebakken in oven met houtskool, alles stuk beter betaalbaar daar.Tevens werd airco centraal geregeld, of je lag te bibberen onder de deken of het was snikheet.Voor de rest prima hotel maar niet meer voor mij, echt helemaal niets in de buurt, maar als je dat niet er vindt dan is het hier prima verblijven

Datum van verblijf: september 2018
Hilton G, Front Office Manager van Hilton Garden Inn Venice Mestre San Giuliano, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 september 2018

Dear anneke733,

Many thanks for staying with us and for sharing your experience on TripAdvisor.

We hope it’s not too long before we have the pleasure of welcoming you back.

Best regards,

Beoordeeld op 9 augustus 2018

Mooi hotel werden heel vriendelijk ontvangen. Personeel was zeer vriendelijk. Kamer was groot en schoon . Zwembad zeer fijn .Ontbijt was goed . Met de bus ongeveer 10 min naar Venetië bus stopte voor het hotel Ideaal.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Garden Inn
Hilton G, Front Office Manager van Hilton Garden Inn Venice Mestre San Giuliano, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 augustus 2018

Dear mpeer296833,

Thank you for taking a moment to share your experience, your opinion is a great tool for us to improve our services.

We hope to welcome you back to the Hilton Garden Inn in future for a fully enjoyable stay.

Beoordeeld op 30 juli 2018

Mooie, schone kamers. Prima ontbijt, zeer vriendelijk personeel. Zwembad van goed formaat. Ideela voor een bezoek aan Venetie. De bus stopt voor de deur en brengt je voor € 1,50 in 10 minuten naar Plaza di Roma in Venetie. Van daar de watertaxi's die je de hele stad door brengen.
enig min puntje: er zijn geen extra bedden per kamer mogelijk. Kleine kinderen moeten bij ouders in bed.

Kamertip: alle kamers zijn aan de zelfde zijde gesitueerd.
Datum van verblijf: juli 2018
Hilton G, Front Office Manager van Hilton Garden Inn Venice Mestre San Giuliano, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2018

Dear Ruud M,

We are delighted that you generally enjoyed your stay.

Beoordeeld op 11 juli 2018 via mobiele applicatie

Mooi modern hotel.
Die airco werkt hier super. Buiten 30 graden binnen op de kamer heerlijk koel.
Het hotel ligt op een super locatie. Niet in het drukke centrum maar er net buiten. Vlak voor de deur een busstop met een buslijn direct naar hartje Venetië, waar je binnen 15 bent. Kortom beste aanrader voor mensen die naar Venetie komen!

Datum van verblijf: juli 2018
Hilton G, Front Office Manager van Hilton Garden Inn Venice Mestre San Giuliano, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juli 2018

Dear K I,

We are delighted that you generally enjoyed your stay.