pevana
Bergen aan Zee, Nederland

Goede uitvalbasis voor Venezia

Beoordeling van Hotel San Carlo
4,0 van 5 bollen5 mei 2017 beoordeeldvia mobiele applicatie
Wij waren er begin mei. De airco was nog niet actief. Wij vonden het benauwd. Onze kamer lag eerst aan de voorzijde waardoor met het raam open slapen geen optie was. We kregen toen een kamer aan de achterzijde op 3 hoog. Het raam kon goed open. Dat was prima. Het ontbijt is typisch Italiaans. Helaas was de koffie machine stuk. Dus geen capuccino. Bij de receptie kun je een ov chipkaart kopen om met de tram naar Venetië te gaan. Perfect. Het centrum van Mestre is in 10 minuten lopend te bereiken. Daar genoeg restaurantjes en winkelcentrum met supermarkt. De auto kun je goed kwijt bij het hotel.
Datum van verblijf: mei 2017
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Roomservice
Volledig restitueerbaar
Geen aanbetaling vereist
  • Algotels
2.2 km van Hotel San Carlo
Campanile Venice Mestre
1.2 km van Hotel San Carlo
Bar/lounge
Working stations con Macs e luci di lettura
  • Official Hotel Site
3.8 km van Hotel San Carlo
Gratis parkeren
Meer hotels in Mestre bekijken
Beoordeeld op 22 november 2015 via mobiele applicatie

Schoon, aardig, saai en perfect voor budgetbewuste Venetiëbezoeker. Maar 10 min per net opgeleverde tramverbinding. Kunt hier echt geen buil aan vallen. Ligt eigenlijk in Mestre noch Venetië, en aan een doorgaande weg. Vriendelijk management en de OV-kaartjes verkoop is uitmuntend.

Datum van verblijf: november 2015
Beoordeeld op 3 november 2015 via mobiele applicatie

We zijn zeer tevreden. Alles was netjes in de kamer en de gastheer en gastbrouw waren vriendelijke lui. Het is echt wel dichtbij Venetië. Super makkelijk, met tram en bus. Ticket gekocht Voor 3 dagen, het telt ook Voor de boot. Dit is zeker voor herhaling vatbaar

Datum van verblijf: november 2015
Beoordeeld op 19 juli 2015

Verwacht hier geen grand chique, het is eerder een basic familiehotel maar wel netjes, degelijk ontbijt en zeer vriendelijke eigenaars.
Minpunten:
- als je niet op luxe gesteld bent eigenlijk geen
Positief:
- gratis camerabewaakte parking, wel beperkt aantal plaatsen
- op enkele min wandelen van de busstop, die je in een klein kwartiertje tot in Venetië brengt
- uitbater geeft je spontaan uitleg hoe je in Venetië geraakt en waar de belangrijkste bezienswaardigheden zich bevinden
- op wandelafstand van het centrum met restaurantjes

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 15 juli 2015 via mobiele applicatie

Als je Venetië wil bezoeken tegen een budget vriendelijke prijs dan is dit perfect voor jou! We hadden geboekt via de site van het hotel en kregen er gratis tickets bij om naar Venetië te gaan. De halte ligt op 2 min wandelafstand van het hotel. Heel gemakkelijk. Juist spijtig dat de haltes van de route niet vermeld staan op de bus zelf. Maar met Internet kan je alles opzoeken.
Het hotel zelf is verouderd maar je ontbreekt niets. Tenzij toch een koelkast op de kamer... het personeel is enorm vriendelijk en ze helpen je met al je vragen. Het ontbijt voorziet de basis die je in de meeste budget vriendelijke hotels kan krijgen.
We lagen op het eerste verdiep aan de straatkant. Van het geluid buiten hebben we geen last gehad, maar van het geluid binnen wel. Je hoort de kamers ernaast heel goed! Voor de rest viel alles mee. Je krijgt waarvoor je betaalt en zelfs een klein beetje meer ;-)

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 29 juli 2014

De positieve beoordelingen van anderen, kloppen helemaal.
Wij hadden een kamer op de 1e verdieping aan de voorkant.
Een dubbele balkondeur voorkomt dat je ook maar iets hoort van de straat.
Genoeg stopcontacten om je apparaten op te laden. Prima stille airco.
Geen koelkastje. Bij de receptie tegen redelijke prijzen consumpties te bestellen.
Eten moet je buiten de deur doen. Kan op loopafstand. Mestre is niets aan.

Datum van verblijf: juli 2014