Ann D

Fantastisch

Beoordeling van Ai Pini Park Hotel
5,0 van 5 bollen25 sep 2022 beoordeeld
Tijdens onze fietsvakantie ,verbleven we al in verschillende hotels maar “ ai pini” stak er met kop en schouders bovenuit. Vooral qua vriendelijkheid, familiale sfeer, geen enkele vraag was teveel!
Ligging is ook super. Heel grote tuin, bushalte voor de deur en in 20 min sta je in Venetië. Het restaurant was ook heel goed. En ook daar super vriendelijke bediening.
We voelden ons daar echt welkom
Datum van verblijf: september 2022
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Expedia.com
1.0 km van Ai Pini Park Hotel
  • Booking.com
1.1 km van Ai Pini Park Hotel
Restaurant
Working stations con Macs e luci di lettura
  • Official Hotel Site
  • Novotel
2.3 km van Ai Pini Park Hotel
Meer hotels in Mestre bekijken
Beoordeeld op 4 september 2022

Het is een ruim opgezet hotel. Onze kamer was ook voldoende ruim en met een goede airco. We hadden wel een gratis upgrade gekregen naar een Premier Room (rechtstreeks bij het hotel geboekt). De bedden zijn prima. Er zijn meer dan voldoende gratis parkeerplaatsen rond het hotel. De keuze bij het ontbijt kan echter beter voor een 4* hotel. Ook de opstelling kan een stuk beter: het is allemaal krap in een hoek van de ontbijtruimte geplaatst. Met nog een tip: zet er gewoon een paar goede koffiemachines neer, zodat de gasten dit zelf kunnen pakken, i.p.v. het door het personeel (die een gestreste indruk maakten) laten uitserveren. Wij hadden het ontbijt soms al half op voordat we koffie hadden. Het is 15 minuten wandelen naar het treinstation (Mestre) en dan ben je in een vloek en een zucht in Venetië (om de 5 minuten gaat er wel een trein). Je moet echter wel door een desolaat industriegebied wandelen. Ook stopt er een bus voor de deur (2x per uur), die je in een half uurtje naar Venetië brengt.

Datum van verblijf: augustus 2022
Beoordeeld op 4 augustus 2022

Mooi schoon hotel met leuke tuin. Gratis upgrade van kamer. zeer goede bedden, goede wifi, vriendelijk en hartelijk ontvangst door medewerkers die goed Engels spreken. Het ontbijt was elke ochtend een feestje met Susie. Bus stopt vlak voor de deur naar Venetië. Enig minpuntje is dat het personeel ons niet had gewaarschuwd voor stakingen in OV (op bepaalde tijden vd dag), anders hadden we hier rekening mee kunnen houden....

Datum van verblijf: juli 2022
Beoordeeld op 1 mei 2018

Met onze 2 zoons hebben wij een aantal nachten in een familiekamer in dit prettige hotel doorgebracht als uitvalsbasis voor een lang Venetië weekend. Het ligt net buiten Mestre, maar Mestre is toch niet zoveel bijzonders naast de pracht en praal van Venetië. De familiekamer was ruim genoeg, zeer schoon en fris. Minibar, waterkoker met koffie en thee (altijd fijn). Er ligt een mooie tuin om het hotel, waar je op verzoek kunt eten. De hotelmedewerkers waren superaardig en erg behulpzaam. Zij konden ons ook precies vertellen hoe je het beste kunt reizen naar en in Venetië, de kaartjes koop je gewoon bij de receptie. De bus stopt aan de overkant, kost 1,50 pp per rit en brengt je binnen 25 minuten naar Venetië. Het is een drukke lijn, dus wees voorbereid op veel staan. De hangmatten in de tuin, de prima Wifi en het zeer complete ontbijtbuffet maakten het verblijf ook voor onze jongens heel erg plezierig.

Kamertip: Familiekamers hebben een groot 2 persoonsbed en twee losse bedden. Er is voldoende ruimte om elkaar niet in de weg te lopen.
Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 24 oktober 2016

Zeer verzorgde kamers met alle comfort. Vernieuwde inrichting. De maaltijden waren zeer verzorgd. De conferentiemogelijkheid in verschillende zalen was perfect. Leuke tuin. De afstand tot Venetië centrum was ongeveer 30 minuten per openbaar vervoer (bus voor de deur van het hotel) Luchthaven op 10 minuten via autostrade. Het personeel is zeer vriendelijke.

Datum van verblijf: oktober 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Roberta F, Direttore van Ai Pini Park Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 oktober 2016

Grazie per la sua recensione! Ci fa molto piacere che abbia apprezzato la pulizia della nostra struttura, la qualità del cibo, le sale meeting ed il giardino, oltre alla gentilezza del nostro staff, il nostro fiore all'occhiello.
Confidiamo di riaverla presto nostro gradito ospite e la salutiamo cordialmente.

Beoordeeld op 26 september 2016

We hadden een kamer met balkon en airco. De kamer was heerlijk ruim en schoon. De ontvangst bij het inchecken was zeer vriendelijk en alle personeelsleden die we in de twee dagen verblijf tegenkwamen, straalden van vriendelijkheid. Er hangt een plezierige sfeer in het hotel. Het ontbijt is ook perfect, een mooi buffet. De tuin rondom het hotel is prachtig en de bus naar Venetie stopt om de hoek. Het enige minpunt is de drukke snelweg in de buurt, die herrie geeft. Maar daar kan het hotel verder niets aan doen. Het maakt het wel gemakkelijk bereikbaar.

Datum van verblijf: september 2016