lauravP7326TE
Valeggio Sul Mincio, Italië

Prima plek voor bezoek aan Venetië!

4,0 van 5 bollen24 jul 2017 beoordeeld
Op doorreis 1 nacht hier doorgebracht om een dagje Venetië te doen. Prima plek, goed hotel, goedkoop parkeren op het terrein, tegenover het station en van daaruit in 10 minuten bij St Lucia in Venetië. Dat gaan we vast nog eens doen.
Datum van verblijf: juli 2017
4,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western
Is er een probleem met deze beoordeling?
Volledig restitueerbaar
Campanile Venice Mestre
  • Campanile
0.5 km van Best Western Plus Hotel Bologna
Bar/lounge
Working stations con Macs e luci di lettura
Word beloond met One Key
5.2 km van Best Western Plus Hotel Bologna
Gratis parkeren
Meer hotels in Mestre bekijken
Beoordeeld op 26 oktober 2016

In de eerste plaats het stadje Mestre zelf en qua verblijf zelf is Best Western hotel Bologna ongetwijfeld een ideale verblijfplaats om je bezoek aan Venetië te plannen.
Uitermate aangenaam hotel juist aan de overkant van het station gelegen.
Je moet bijgevolg enkel de straat oversteken en op de trein stappen om een 10-tal minuutjes later netjes in het station van Venetië aan te komen.
De trappen naar beneden en je kunt al kiezen welke Vaporetto ( waterlijnbus) je zou nemen om aan je bezoek te starten.
Zowel de treintickets als de tickets voor de vaporetto kun je aan de onthaalbalie van hotel Bolgna kopen en je wordt bovendienn geïnformeerd en geholpen door uitermate vriendelijk en gemotiveerd personeel.
Voor wie met de auto aankomt is het belangrijk te weten dat dit hotel een grote en afgesloten betaalparking aanbiedt.
De kamers zijn aangenaam qua grootte en kraaknet.
Misschien nuttig in de mate van het mogelijke in de achterbouw te liggen, dat is verst weg van het station.
Wij hebben daar niet éénmaal een vertrekkende of aankomende trein gehoord.
Perfecte nachtrust bijgevolg.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 19 oktober 2016

We kozen dit hotel voor de ligging. Met veel bagage na een cruise wilden we een makkelijk bereikbaar hotel, vanwaar we makkelijk en snel heen en weer naar Venetië konden en ook een goede verbinding met het vliegveld hadden. Hotel Bologna voldoet daar aan. Het ligt tegenover station, van waar het slechts een kleine 10 minuten naar station S.Lucia in Venetië was (€ 1,25 pp enkel reis) en ook een bus (lijn 2) je in 10 minuten op Piazzale Roma brengt (dag of meerdaagse ACTV kaart geldig). De vliegveldbus stopt aan de overkant naast het station (elk half uur, € 8 pp enkel naar Maco Polo; ook bus naar Treviso). Receptie vriendelijk en behulpzaam. Levert ook trein- en buskaartjes. Goede ruime kamer. Schoon, goede badkamer, prima bed en Wifi OK. Ontbijt gemiddeld, ontbijtzaal erg rommelig en rumoerig.

Kamertip: Onze kamer lag op de 2e verdieping aan en binnenplaats. Vrijwel geen straatlawaai.
Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 2 september 2016 via mobiele applicatie

Prima hotel met zeer goede ligging. Aan de overkant ligt het station waar je zo op de trein kunt stappen naar de stad. Hier heb je overigens geen last van in het hotel. In het dorpje zelf (bij het hotel) is niet veel te doen en te zien. Wanneer je puur voor de stad Venetië gaat is dit hotel perfect. Eigen parkeerplaats, vriendelijk personeel en schone kamers. Wij hadden een junior suit die van alle gemakken was voorzien. Aparte zitkamer met schuifdeuren naar de slaapkamer. Het eten bij het hotel is prima en de wijn was heerlijk.!

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 28 juni 2016

Ideaal hotel om Venetië te bezoeken! Mooi hotel vlakbij het station van Mestre. Venetië op 10 min met de trein. Tickets (trein/ bus en vaporette kan je kopen aan de balie)
Vriendelijk een behulpzaam personeel.
Mooie, modern ingerichte, ruime kamers met badkamer met bad en douche.
TV met groot scherm, gratis WIFI, minibar, en mogelijkheid tot maken van koffie en thee.
Afgesloten privé parkeerterrein (10 euro/dag)
Uitgebreid ontbijtbuffet.
Mogelijkheid om in het restaurant Da Tura (gelijkvloers van het hotel) te eten. Discount van 10 % voor hotelgasten. Kaart niet zo uitgebreid maar elke dag aanbevelingen van de chef. Zeer lekker!

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 25 juni 2016

Geweldig hotel. Schoon, direct gelegen aan het station naar Venetië. Parkeergelegenheid achter het hotel. Perfecte kamers, supernetjes, design ingericht, niet duur en aardig personeel. Kortom een super aanrader voor een trip naar Venetië. Met de trein ben je er binnen een kwartier en de reis er naar toe is over het water dus ook erg leuk om mee te maken. Goed restaurant, goed ontbijt. Kortom helemaal niets negatiefs over te bedenken!

Kamertip: Maakt volgens mij niet uit. Alles lijkt mij goed.
Datum van verblijf: augustus 2015