Abi

Fijn hotel

Beoordeling van NH Venezia Laguna Palace
4,0 van 5 bollen2 aug 2023 beoordeeld
We verbleven twee nachten in dit hotel. We werden allereerst welkom ontvangen door Julia van de receptie die ook erg behulpzaam was in het wegwijs maken in Venetië. De bushalte om naar Venetië te gaan zit voor het hotel waardoor je snel op bestemming bent. Algeheel een fijn hotel.
Datum van verblijf: juli 2023
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 18 sep 2023
Sehr geehrter Abi1908999,
vielen Dank für Ihre positive Bewertung auf TripAdvisor. Es freut uns sehr, dass Sie sich bei uns wohlgefühlt haben .
Ihr Lob bezüglich des freundlichen und hilfsbereiten Personals werden wir gerne an das Team weiterleiten.

Wir danken Ihnen und hoffen Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.

Mit freundlichen Grüßen

Comfort Room
  • ZenHotels.com
0.9 km van NH Venezia Laguna Palace
  • StayForLong
1.2 km van NH Venezia Laguna Palace
Roomservice
Working stations con Macs e luci di lettura
  • Algotels
  • Booking.com
2.7 km van NH Venezia Laguna Palace
Meer hotels in Mestre bekijken
Beoordeeld op 29 maart 2022

Heerlijk ontbijt en zeer vriendelijke bediening die lekkere cappuccino’s naar je tafel brengt. Kamers zijn wel erg warm. Maar de bediening bij het ontbijt maakt alles goed. Binnen 15 min zit je in Venetië stad.

Datum van verblijf: maart 2022
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 11 augustus 2021

Uitstekende bedden en airco. Schone kamers en geen geluiden van buiten, lekker stil slapen. Parkeren met de auto onder het hotel is heel handig en met de bus naar Venetië is goed te doen. Het ontbijt in buffetvorm wordt vanwege Corona voor je opgeschept, waardoor er een rij was, geduld hebben dus. In deze tijd logisch en hygiënisch.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
RAFFAELLO PANARIELLO , General Manager van NH Venezia Laguna Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 augustus 2021

Dear Mr renmar7174,
Thank you for choosing NH Laguna Palace for your stay in Venice Mestre.
I am glad to hear that your experience with us was a memorable one! Thank you for your understanding regarding the Covid restriction in the breakfast room. We tried to do our best to speed up the service respecting health regulations.
We look forward to welcoming you back to hotel in the near future.
Always at your disposal,

Beoordeeld op 13 september 2019

Zeer ruime nette kamers, goed ontbijtbuffet, mooi terras buiten waar je kan aperitieven en 's avonds kan eten. We verbleven er 1 nacht voor we op cruise vertrokken, prima gelegen tussen de luchthaven en de cruiseterminal. Vakantie begon hier echt, ook met het haventje gelegen aan het terras. Er bestaat zelfs de mogelijkheid om met een taxiboot terug te keren naar het hotel.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Beoordeeld op 14 augustus 2019 via mobiele applicatie

Fantastische afsluiting van een mooie vakantie in Italië door een paar dagen Venetië aan te doen. Het NH-hotel Laguna Plaza bleek een uitstekende keuze.
Een prachtig hotel met een mooie jachthaven tussen de twee hotelgebouwen in met een prachtig hoog glazen dak.
Onder dat dak fantastisch gedineerd op onze laatste dag na de andere keren in Venetië zelf gegeten te hebben. De kaart doet zeker niet onder voor de kaarten die wij elders hebben ervaren.
Vooral één ober stak met kop en schouders boven de rest uit (naast nog een zeer vriendelijke ober die alleen maar uitserveerde).
Deze ober (Michele) was een perfecte gastheer en was zeer attent en geïnteresseerd (de andere ober was dat minder, zowel bij aankomst, alsook bij het bezorgen van de wijn en koeler, want liet ons niet eerst proeven).
De twee geschakelde kamers waren goed ingericht en keurig schoon. De bedden sliepen zeer goed en verder niets op aan te merken.
Het personeel bij de receptie was zeer correct en hulpvaardig.
Ook toen de portemonnee van mijn zoon in de taxi was achtergebleven, heeft Roberto direct actie ondernomen en binnen een half uur werd de portemonnee door de taxichauffeur terugbezorgd. Hulde!

Datum van verblijf: augustus 2019
Destination825170, General Manager van NH Venezia Laguna Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 december 2019

Dear guest,
Thank you for taking time to review our property. I am glad to hear that we will be your top choice when you visit Venezia and that you receive the treatment we deserve to give to all our guests, as it is our standard. I will be sharing all your comments with all the staff involved, to motivate them and to remain on their duties in the same way. We look forward to welcoming you back soon. Please don’t hesitate to contact us if you need any help or information.
Your sincerely
Raffaello Panariello .
General Manager- Nh Laguna Palace.

Beoordeeld op 5 april 2019 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel mooi goede ligging. Bus halte aan de voorkant en als in het tweede gebouw zit is de halte schuin aan de linkerkant. Bus kaarten bij de receptie te koop voor €1.50 p.p per rit
Het enige wat wij jammer vonden is dat er geen brug of iets boven de boten tussen bijde gebouwen zit. Mij man rookt en moest telkens ook naar beneden om te roken. In het hoofd gebouw zit een bar met een terras/ tweede gebouw helaas niet.
Als je in Venetië bent gaat de laatst bus om 20:05 dat is jammer dat je op tijd terug bent anders ben je minimaal €25.- met de taxi kwijt.

Datum van verblijf: april 2019
Destination825170, General Manager van NH Venezia Laguna Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 april 2019

Dear Sir,
Thank you for your kind review. It is with pleasure that I hear you enjoyed the NH Laguna Palace . In few words you summarized so graciously so many different aspects of the Hotel.
Follow us on nh-hotels.com
We do sincerely hope you consider this you home in Mestre.
Best regards
Raffaello Panariello .
General Manager- Nh Laguna Palace.