2 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 166
Hotels.comUS$ 166
PricelineUS$ 166
TravelocityUS$ 166
Orbitz.comUS$ 166
travelup.comUS$ 170
Beoordeeld op 13 september 2019

Zeer ruime nette kamers, goed ontbijtbuffet, mooi terras buiten waar je kan aperitieven en 's avonds kan eten. We verbleven er 1 nacht voor we op cruise vertrokken, prima gelegen tussen de luchthaven en de cruiseterminal. Vakantie begon hier echt, ook met het haventje gelegen aan het terras. Er bestaat zelfs de mogelijkheid om met een taxiboot terug te keren naar het hotel.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Beoordeeld op 14 augustus 2019 via mobiele applicatie

Fantastische afsluiting van een mooie vakantie in Italië door een paar dagen Venetië aan te doen. Het NH-hotel Laguna Plaza bleek een uitstekende keuze.
Een prachtig hotel met een mooie jachthaven tussen de twee hotelgebouwen in met een prachtig hoog glazen dak.
Onder dat dak fantastisch gedineerd op onze laatste dag na de andere keren in Venetië zelf gegeten te hebben. De kaart doet zeker niet onder voor de kaarten die wij elders hebben ervaren.
Vooral één ober stak met kop en schouders boven de rest uit (naast nog een zeer vriendelijke ober die alleen maar uitserveerde).
Deze ober (Michele) was een perfecte gastheer en was zeer attent en geïnteresseerd (de andere ober was dat minder, zowel bij aankomst, alsook bij het bezorgen van de wijn en koeler, want liet ons niet eerst proeven).
De twee geschakelde kamers waren goed ingericht en keurig schoon. De bedden sliepen zeer goed en verder niets op aan te merken.
Het personeel bij de receptie was zeer correct en hulpvaardig.
Ook toen de portemonnee van mijn zoon in de taxi was achtergebleven, heeft Roberto direct actie ondernomen en binnen een half uur werd de portemonnee door de taxichauffeur terugbezorgd. Hulde!

Datum van verblijf: augustus 2019
Destination825170, General Manager van NH Venezia Laguna Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 december 2019

Dear guest,
Thank you for taking time to review our property. I am glad to hear that we will be your top choice when you visit Venezia and that you receive the treatment we deserve to give to all our guests, as it is our standard. I will be sharing all your comments with all the staff involved, to motivate them and to remain on their duties in the same way. We look forward to welcoming you back soon. Please don’t hesitate to contact us if you need any help or information.
Your sincerely
Raffaello Panariello .
General Manager- Nh Laguna Palace.

Beoordeeld op 5 april 2019 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel mooi goede ligging. Bus halte aan de voorkant en als in het tweede gebouw zit is de halte schuin aan de linkerkant. Bus kaarten bij de receptie te koop voor €1.50 p.p per rit
Het enige wat wij jammer vonden is dat er geen brug of iets boven de boten tussen bijde gebouwen zit. Mij man rookt en moest telkens ook naar beneden om te roken. In het hoofd gebouw zit een bar met een terras/ tweede gebouw helaas niet.
Als je in Venetië bent gaat de laatst bus om 20:05 dat is jammer dat je op tijd terug bent anders ben je minimaal €25.- met de taxi kwijt.

Datum van verblijf: april 2019
Destination825170, General Manager van NH Venezia Laguna Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 april 2019

Dear Sir,
Thank you for your kind review. It is with pleasure that I hear you enjoyed the NH Laguna Palace . In few words you summarized so graciously so many different aspects of the Hotel.
Follow us on nh-hotels.com
We do sincerely hope you consider this you home in Mestre.
Best regards
Raffaello Panariello .
General Manager- Nh Laguna Palace.

Beoordeeld op 9 maart 2019 via mobiele applicatie

Ik ben in Venetië geboren en getogen. Toen woonde ik daar en heb ik het hotel zien bouwen en ik was bij de opening. Prachtig architectuur en met een haventje voor een rechtstreeks verbinding met Venetië. Dit jaar heb ik daar gelogeerd. Het hotel blijft zijn charme intact houden. Het personeel is heel aardig. Prima verblijf!

Datum van verblijf: maart 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Destination825170, General Manager van NH Venezia Laguna Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 maart 2019

Dear Guest,
Thank you for this lovely and detailed review, we are sure travellers will appreciate as we did.
I am glad, overall, you had a pleasant experience during your stay at NH Laguna palace .
We look forward to welcoming you back to hotel in the near future.
With kind regards.
Patrizia Bortolotto- General Manager Nh Laguna Palace.

Beoordeeld op 29 december 2018

Mooi hotel verdeeld in 2 secties gedeeld door een eigen haven tussen de gebouwen, waarbij je een gezellige avond kunt hebben op een mooi verlicht terras.
Het hotel is perfect gelegen, van openbaar vervoer.

Datum van verblijf: augustus 2018
Destination825170, General Manager van NH Venezia Laguna Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 december 2018

Dear Guest.

Thank you for your positive comments.
We are so glad to hear that you enjoyed our Hotel and your stay with us!
We hope your next stay is just around the corner.
Warm Regads,

Patrizia Bortolotto